Opciones de matriculación

Técnicas de montaje, reparación y puesta en marcha de sistemas mecánicos  (MF1263_2)O módulo de Sistemas Mecánicos no Ciclo Superior de Mecatrónica Industrial ten como obxectivo formar aos estudantes nas bases do deseño, montaxe, mantemento e reparación de sistemas e elementos mecánicos que se utilizan en industrias automatizadas. Dentro deste módulo, trabállanse conceptos clave da mecánica aplicada aos sistemas industriais, con especial énfase en:

1. Cinemática e dinámica de máquinas: Estúdase o comportamento do movemento das máquinas, incluíndo velocidade, aceleración e as forzas implicadas.
  2. Transmisións mecánicas: Apréndese o funcionamento de sistemas de transmisión como poleas, correas, engrenaxes e sistemas de transmisión por cadeas e eixos.
  3. Elementos de fixación e ensamblaxe: Estudo dos distintos elementos que permiten unir partes mecánicas, como parafusos, soldaduras, pernos, e sistemas desmontables.
  4. Mecanismos de transformación do movemento: Inclúen sistemas como levas, cigüeñais, tornos, e outros que permiten transformar o movemento lineal en rotativo ou viceversa.
  5. Lubricación e fricción: Analízase a importancia da lubricación para evitar o desgaste e garantir o bo funcionamento dos sistemas mecánicos.
  6. Interpretación de planos e documentación técnica: Ensínanse as competencias necesarias para ler e interpretar planos mecánicos, esquemas e outra documentación técnica relacionada coas instalacións industriais.
  7. Deseño de solucións mecánicas: Impulsa o desenvolvemento da capacidade para deseñar mecanismos axeitados que resolvan problemas de automatización ou mellora en liñas de produción.
  8. Montaxe e mantemento mecánico: Capacita ao alumnado para realizar a montaxe correcta de sistemas mecánicos industriais e aplicar procedementos de mantemento predictivo e correctivo.

Este módulo ofrece unha base sólida en mecánica aplicada que é fundamental para o correcto desenvolvemento de proxectos de mecatrónica, complementando outras áreas como a automatización e a electrónica industrial.

Auto-matriculación (Student)