!!!Patricia Martínez Paz, a mellor da selectividade do 2014¡¡¡

Patricia Martínez. Foto Xoan Álvarez para o Faro de Vigo

A cualificación más elevada do proceso da selectividade do 2014, un 9,96, foi logada por Patricia Martínez Paz, alumna do IES San Rosendo de Mondoñedo.

A USC homenaxeou, o  día 1 de xuño, aos 434 estudantes de ensino medio que obtuvieron unha puntuación definitiva de 9 ou superior nas probas de acceso á universidade.

Nesta ceremonia, Patricia Martínez pronunciou unhas palabras nas que mostrou o seu agradecemento ó ensino público, no que ela se formou: «A educación pública debe estar en mans de todos e ninguén debe ser privado dela», afirmou no acto, celebrado no Auditorio de Galicia. Asistieron o rector, Juan Viaño; varios vicerrectores e outros representantes académicos da institución compostelana.

La joven con la nota más alta, Patricia Martínez, durante su discurso.

Patricia Martínez destacou na súa intervención que a escola pública «loita cada día contra a precariedade».

Manifestouse a favor dunha sociedade mellor e máis igualitaria, para loitar contra as inxustizas e buscar o progreso.

A alumna con mellor nota na Selectividade, Patricia Martínez, do IES San Rosendo de Mondoñedo, interviu en nome dos estudantes - FOTO: Ramón Escuredo