Directrices sobre o uso das máscaras no ámbito educativo

A Consellería de Cultura, Educación e Universidade acaba de publicar as DIRECTRICES SOBRE O USO DAS MÁSCARAS NO ÁMBITO EDUCATIVO NA COMUNIDADE AUTÓNOMA DE GALICIA.

Segundo este documento, o uso de máscara será, a partir de agora, únicamente obrigatorio no transporte escolar (excepto para persoas que presenten algún tipo de enfermidade ou dificultade respiratoria que poida verse agravada polo uso da máscara). No centro educativo a súa utilización é recomendable para o persoal docente e para o alumnado. Para casos sospeitosos e confirmados de COVID-19 e contactos estreitos de casos é especialmente recomendable o uso de forma constante da máscara e evitar actividades que impliquen quitala sen manter a distancia de seguridade de 1,5 metros con outras persoas.

Neste contexto normativo no que a máscara non resulta obrigatoria é especialmente relevante lembrar a importancia de manter o resto de medidas de protección como a hixiene de mans, a ventilación e evitar as aglomeracións.