Adaptación dos criterios de avaliación, promoción, titulación e matrículas de honra 2021-22

A Orde do 25 de xaneiro de 2022 pola que se actualiza a normativa de avaliación, obriga aos centros docentes a adaptar as concrecións curriculares para que garantan os criterios xerais establecidos pola normativa vixente para a avaliación e, de ser o caso, a promoción, titulación e outorgamento das matrículas de honra.

Ademais da ligazón á Orde, publícase, para coñecemento de alumnado e familias, o documento de adaptación da concreción curricular do centro, así como uns resumos que recollen, de maneira resumida e máis esquemática, as principais novidades tanto na ESO como no Bacharelato.

Conforme á Orde, estas novidades foron igualmente achegadas ás familias de todo o alumnado do centro, a través de mensaxería Abalar, o martes 5 de abril de 2022.