APERTURA DE 2ESO D e 2ESO E, E ACTUALIZACIÓN

Comunicamos ás familias que MAÑÁ, MARTES 4 DE MAIO, PROCEDEMOS Á APERTURA DE AULAS EN 2ESO D e 2ESO Eexclusivamente PARA O ALUMNADO QUE XA RECIBIU A ALTA

Por suposto, non poderá volver ningún alumno/a que se atope nunha nova etapa de confinamento por calquera outro contacto con positivo.

A situación, en 2ESO, queda logo ACTUALIZADA da seguinte maneira:

• 2ESO A: TODO O ALUMNADO NA AULA.
  • 2ESO B: REGRESO A PARTIR DO 8 MAIO. A partir dese día poderá incorporarse o alumnado con 2ª PCR negativa ou ben cando se cumpran os 14 días desde o último contacto (cúmprense o martes 11, polo que volverían o mércores 12).
  • 2ESO C: REGRESO A PARTIR DO 8 MAIO. A partir dese día poderá incorporarse o alumnado con 2ª PCR negativa ou ben cando se cumpran os 14 días desde o último contacto (cúmprense o martes 11, polo que volverían o mércores 12).
  • 2ESO D: REGRESO MAÑÁ MARTES 4 DE MAIO. A partir dese día poderán incorporarse os alumnos/as que teñan a súa PCR negativa.
  • 2ESO E: REGRESO MAÑÁ MARTES 4 DE MAIO. A partir dese día poderá incorporarse o alumnado con 2ª PCR negativa, ou ben cando se cumpran os 14 días desde o último contacto (cúmprense o venres 7, polo que saen da corentena o sábado 8 de maio).

Seguiremos actualizando esta información a través desta páxina web, a aplicación Abalar Móbil, e cun aviso no Instagram do IES.