CHARLAS OBRADOIRO SOBRE ADICCIÓNS: ESA OUTRA PANDEMIA

Durante este mes de decembro traballaremos co noso alumnado de 1º e 4º ESO acerca dunha das enfermidades máis graves e con maiores secuelas (físicas, emocionais e sociais) da actualidade: as adiccións. Farémolo por medio de charlas obradoiro de entre unha e dúas horas de duración, con cada un dos grupos por separado, organizadas desde o departamento de Orientación e da man dos Servizos Sociais do concello e da Asociación cidadá de loita contra a droga: Alborada.

Dunha parte, en 1º ESO, trataranse todos eses mitos e crenzas que acabaron por facer socialmente admisible (e aparentemente inocente) o consumo de alcohol e tabaco.

E da outra, co alumnado de 4º ESO, abordarase o gravísimo problema das condutas aditivas sen substancia; é dicir, da adicción ao xogo, ás apostas e ao teléfono móbil (nomofobia).