UN CURSO CHEO DE ACCIÓN E ACTIVIDADES... (ata que nos deixaron)

Impresiona ver xuntas e seguidas todas as actividades que, entre todos, fomos quen de sacar adiante neste curso... ou nesta metade de curso, porque desde o 13 de marzo, día a partir do cal nos confinaron, ducias de actividades complementarias e extraescolares pasaron a quedar tamén en corentena. Actuacións teatrais, carreiras solidarias, obradoiros, competicións de robótica, visitas a centros con ciclos e saídas de varios días como a clásico-literaria ou a xa mítica saída a Lisboa, son actividades que tiñamos coidadosamente planificadas e finalmente quedaron aí, confinadas como cada un de nós.

Moitísimas GRAZAS a todos os departamentos e biblioteca (por pensalas e organizalas), ao profesorado (pola implicación e responsabilidade de levalas adiante) e ao alumnado e familias por unirvos e axudarnos a facelas posibles. E moitas grazas tamén, Amalia, por este fermoso vídeo. Bo verán e ata pronto!

CLIC, AQUÍ

San Paio curso 19-20.mp4302.93 MB