ENTREGA DE NOTAS SETEMBRO: DÍA, HORARIO, LUGAR E INSTRUCIÓNS VARIAS

O vindeiro LUNS 7 DE SETEMBRO convocamos ao alumnado de todos os cursos (salvo 2BAC) para levar a cabo as tarefas que se detallan a continuación:

1. ENTREGA DOS BOLETÍNS DE NOTAS, nas seguintes horas e lugares (pregamos puntualidade):

2. DEVOLUCIÓN AO CENTRO DOS LIBROS EMPRESTADOS POLO FONDO LIBROS para este curso 2019-20.

• O alumnado que tivo libros de texto de Fondo Libros da Xunta (non os da ANPA!) terá que traelos ese mesmo día (borrados e limpos). O titor/a, tras a entrega de notas, comprobará a devolución e despois acompañará ao alumnado para a súa entrega a membros do equipo directivo en Biblioteca II, recibindo un impreso de confirmación da devolución para levar a casa.
  • Non confundir cos libros prestados pola ANPA, que devolveranse no día e forma que esta indique.

3. OUTROS.

• O alumnado con libros emprestados pola Biblioteca do IES, deberá pasar a devolvelos ese día.
  • Os ordenadores de Edixgal (1ºESO) non se devolverán ao centro ata o remate do vindeiro curso 2020-21.
  • É imprescindible:
    • ENTRAR NO CENTRO COA MÁSCARA POSTA.
    • USAR OS DISPENSADORES DE HIDROXEL dispostos na entrada do centro e aulas.
    • Manter en todo momento as DISTANCIAS DE SEGURIDADE.

Moitas grazas.