Charla da poeta Olga Novo no Río Cabe

O luns día 17 de marzo de 2023 a escritora Olga Novo ofreceu un relatorio ao alumnado de 2º de Bacharelato. A poeta falou de poesía, da súa experiencia como escritora, a cal lle vén dende moi cativa, e de todo aquilo que a inspira para as súas obras. Durante o tempo que durou o encontro, alumnado e profesorado tamén puideron gozar da escoita de poemas da autora, concretamente da obra Feliz Idade (2019) a cal foi galardoada, entre outros, co Premio Nacional de Poesía 2020.
Foi unha actividade moi ilustrativa e que de seguro lles achegou moitos coñecementos no campo da literatura, especialmente de cara a ABAU.
O encontro coa poeta guímara foi organizado polo departamento de Lingua e Literatura Galega.
Moitas grazas, Olga! Foi un verdadeiro luxo contar contigo no noso instituto. Esperamos vover a verte en futuras ocasións.