LIBROS DE TEXTO: LISTAXE CURSO 2021/22 E LISTAXE PROVISIONAL DE SOLICITUDES ADMITIDAS E EXCLUÍDAS DE FONDOLIBROS

No día de hoxe foron publicadas as listaxes provisionais de solicitudes admitidas e excluídas de Fondolibros.

Poden consultarse telematicamente na aplicación Fondolibros, identificándose coa chave 365 ou certificado dixital, ou presencialmente no taboleiro interior do instituto.

En caso de erro poderán reclamar nos dous seguintes días hábiles, é dicir, ata o 13 de xullo.

O horario de atención ao público durante o mes de xullo será de 9:00 a 14:00.

As listaxes provisionais informan do número mínimo de libros que se lle concederán pero non especifica cales en concreto. Poderán complementar esta información consultando a listaxe oficial de libros que se usarán no curso 21/22 que vai adxunta nesta publicación e tamén está visible na porta exterior do instituto.

A listaxe definitiva de Fondolibros será publicada en setembro. Naquela xa aparecerán os libros concretos concedidos a cada solicitude. O lote de libros daráselle directamente ao alumnado no instituto durante os primeiros días de clase. O mesmo cos vales para material escolar.

Listaxe libros 21-22.pdf101.24 KB