VISITA AO CONCELLO DE REDONDELA

A visita ao Concello realizouse o día 18 de novembro, cos alumnos/as do Ciclo Medio de Xestión Administrativa e os de 1º do Ciclo Superior de Administración. As profesoras que acompañaron na visita foron Marisa Castro e Mercés Castro.
Fomos recibidos pola secretaria de Prensa que nos explicou de forma demasiado reducida as salas que había.
Posteriormente ensináronnos algunha das dependencias, acompañándonos tamén na visita a concelleira de educación.
Ensináronnos os calabozos, os arquivos e fomos recibidos polo alcalde que se prestou a que lle preguntasen o que quixesen.
Logo ensináronnos a biblioteca, onde puidemos ver as maquetas das penlas e da coca, visitamos a dos pequenos que commemoraban o cumpre dos pitufos e para rematar a biblio onde algún alumno solicitou libros e CDs , a sala de internet e informáronnos da posibilidade de realizar cursos interactivos