Separemos ben, reciclaremos mellor!

Hoxe martes 4 de novembro, celebramos o Día da Ciencia e a Tecnoloxía en galego coa participación dos alumnos e alumnas de 3º e 4º de ESO na terceira edición da campaña educativa "Separemos ben, reciclaremos mellor", proposta pola Consellaría de Medio Ambiente e Sogama. A actividade consistiu nunha charla sobre residuos e a visualización dun vídeo sobre a recollida de envases e a súa reciclaxe. Durante as sesións formuláronse preguntas e resolvéronse dúbidas e os rapaces e rapazas foron obsequiados cunha pequena mochila que incluía algúns folletos informativos da campaña e un marcapáxinas cun semilleiro.

Por outra banda, xa demos por comezado o noso proxecto "Reciclamos separando", co que participamos no programa "Recíclate con Sogama", enmarcado no Plan Proxecta da Xunta de Galicia. Seguiremos informando!