IES Ramón Otero Pedrayo - A Coruña |
|
NavegaciónIniciar sesión |
blogue deGuille SoutoOBXETIVOS XERAIS E PRIORIDADES DO PLAN DE ORIENTACIÓN 2023/2024Enviado por Guille Souto o Ven, 19/05/2023 - 13:18Achéganse os obxectivos xerais e as prioridades do Plan de Orientación para o curso 2023-2024. » ESPAZO COMPARTIDOEnviado por Guille Souto o Xov, 11/05/2023 - 13:08Hacemos llegar toda la información relativa al título universitario Espazo Compartido. Es una formación académica para formar a personas con discapacidad cognitiva en habilidades sociolaborales. El objetivo de este título es garantizar el acceso a los estudios universitarios y proporcionar formación específica en competencias laborales. El programa tiene una duración de dos años y la fecha de preinscripción para la promoción del año 2023/2024, se realizará del 27 de marzo al 19 de mayo y ya está disponible para el alumnado que desee anotarse. El enlace al formulario de preinscripción es el siguiente: https://acortar.link/CK6y0G En los documentos adjuntos, tienes más información sobre:
CAMPUS DE VERÁN GALLAECIAEnviado por Guille Souto o Xov, 11/05/2023 - 13:05La Universidade da Coruña ha abierto hasta el 15 de junio el plazo de inscripción al Campus de Verano Gallaecia, una iniciativa que se celebra por primera vez este año y que está financiada por la Fundación ONCE.La actividad, de carácter gratuito, está impulsada desde el programa Espacio Compartido. El objetivo es favorecer la formación en habilidades personales, sociales y competencias básicas para la empleabilidad y el fomento de la inclusión laboral de jóvenes con discapacidad cognitiva.Junto a la Universidade da Coruña (UDC), en este campamento colaboran varias entidades con experiencia en la atención a personas con discapacidad intelectual: Universidade de Vigo (UVigo), Fundación Abrente – Proyecto ENKI, y la Asociación de Síndrome de Down Ourense.El Campus de Verano Gallaecia de celebrará en el campus coruñés del 1 al 9 de julio y oferta 34 plazas. Combinará actividades de formación y orientación vocacional, de creatividad y empoderamiento para el uso de las nuevas tecnologías, y propuestas de ocio y esparcimiento, con diversas salidas en el área metropolitana de A Coruña y Costa da Morte. Todas las personas participantes se alojarán en la Residencia Universitaria Elvira Bao (UDC - Campus de Riazor).Se trata de la primera actividad de estas características en Galicia, dirigida de forma específica a personas jóvenes que se encuentran en un periodo de formación laboral y orientación vocacional y que buscan empleo de forma activa o que acaban de encontrar su primera oportunidad laboral.Al igual que el público destinatario de Espacio Compartido, el campus de verano se dirige a personas jóvenes de entre 18 y 30 años que tengan acreditado un diagnóstico de discapacidad intelectual, del desarrollo o de trastorno de espectro del autismo. Asimismo, deben estar inscritas en el Sistema de Garantía Juvenil de forma previa al desarrollo del campus. El plazo de inscripción está abierto desde el 2 de mayo hasta el 14 de junio de 2023. Toda la información sobre la inscripción está disponible en este enlace y para cualquier duda se puede contactar en el correo programa.ecompartido@udc.esLa participación en el Campus de Verano Gallaecia es gratuita gracias al apoyo del Programa operativo de empleo juvenil 2014-2020, cofinanciado por el Fondo Social Europeo y la iniciativa de empleo juvenil Campus de Verano Unidiversidad. GUÍA DE ACCESO Á UNIVERSIDADEEnviado por Guille Souto o Xov, 11/05/2023 - 13:02Compartimos la información sobre la guía de acceso y admisión a la universidad 2023/2024.Se trata de una guía interactiva con enlaces a los recursos directamente desde la misma. Podéis encontrarla a continuación: GUÍA DE ACCESO UNIVERSITARIO 2023-2024 TALLER DE PROBLEMAS CONDUTUAISEnviado por Guille Souto o Xov, 11/05/2023 - 13:00Informamos da próxima realización do Taller para pais que lanzamos neste mes de maio. De novo constará dunha sesión teórica e outra práctica, ofrecendo tanto horario de mañá como de tarde, polo que a frecuencia destes talleres será quincenal.O taller centrarase en Problemas de conduta: establecemento de normas e límites. Levarase a cabo o venres 12 e o venres 26 de maio. Horario de mañá 10:30 e horario de tarde ás 19:00.O coste mensual total por persoa (inclúe as dúas sesións) para socios é de 20€, para non socios 40€.Plazo de inscripción ata o 9 de maio a través do contacto 604025589 ou do correo adahpoourense@gmail.com, onde tamén poderán solicitar máis información se o desexan. As plazas son limitadas.Agradecemos difusión e esperamos que este novo proxecto sexa de proveito para as familias. INFORMACION COMPLEMENTARIA TRASTORNOS DE COMUNICACION E DA LINGUAXEEnviado por Guille Souto o Mar, 14/06/2022 - 16:431º Estes trastornos deben estar asociados a necesidades educativas especiais. Son alumnos que presentan dificultades de orixe moi diversa para comprender e expresarse que limitan significativamente a aprendizaxe, a interacción e participación social e que requiren apoios específicos e focalizados. 2º Non deben confundirse con outros trastornos que puidesen dar lugar a problemas tamén relacionados con certos aspectos da linguaxe. Para estes efectos, facilitamos información e criterios que nos proporcionaron técnicos do Ministerio de Educación para que quede claramente acoutado o TRASTORNO DA COMUNICACIÓN E DA LINGUAXE a que fai referencia a convocatoria e que están baseados en clasificacións internacionais. Trastorno da linguaxe A. Dificultades persistentes na adquisición e uso da linguaxe en todas as súas modalidades (falado, escrito, de signos ou outro) debido a deficiencias na comprensión ou á produción: 1. Vocabulario reducido 2. Estrutura gramatical limitada 3. Deterioración do discurso.
C. O inicio dos síntomas prodúcese nas primeiras fases do desenvolvemento.
D. As dificultades non se poden atribuír a unha deterioración auditivo ou sensorial, disfunción médica ou afectación neurológica e non se explica mellor por discapacidade intelectual ou atraso global do desenvolvemento.
Os trastornos graves da comunicación e da linguaxe non deben confundirse cos trastornos específicos da aprendizaxe. Estes últimos non se atopan entre os colectivos aos que se dirixe a convocatoria. Neste senso, considéranse trastornos específicos da aprendizaxe, segundo a mesma clasificación internacional:
INFORMACION SOBRE ESCOLARIZACION COMBINADA NO CASO DE ESCOLARIZACIÓN COMBINADA O CENTRO TRAMITADOR DEBE SER O CENTRO DE ESTUDIOS ORDINARIO. ( Non o centro de Educación Especial).Nestes casos o orientador deberá informar da idoneidade de complementar os apoios da escolarización combinada con esta convocatoria de axudas de necesidades específicas. Non son incompatibles.
INFORMACION COMPLEMENTARIA TRASTORNOS DE COMUNICACION E DA LINGUAXEEnviado por Guille Souto o Mar, 14/06/2022 - 16:421º Estes trastornos deben estar asociados a necesidades educativas especiais. Son alumnos que presentan dificultades de orixe moi diversa para comprender e expresarse que limitan significativamente a aprendizaxe, a interacción e participación social e que requiren apoios específicos e focalizados. 2º Non deben confundirse con outros trastornos que puidesen dar lugar a problemas tamén relacionados con certos aspectos da linguaxe. Para estes efectos, facilitamos información e criterios que nos proporcionaron técnicos do Ministerio de Educación para que quede claramente acoutado o TRASTORNO DA COMUNICACIÓN E DA LINGUAXE a que fai referencia a convocatoria e que están baseados en clasificacións internacionais. Trastorno da linguaxe A. Dificultades persistentes na adquisición e uso da linguaxe en todas as súas modalidades (falado, escrito, de signos ou outro) debido a deficiencias na comprensión ou á produción: 1. Vocabulario reducido 2. Estrutura gramatical limitada 3. Deterioración do discurso.
C. O inicio dos síntomas prodúcese nas primeiras fases do desenvolvemento.
D. As dificultades non se poden atribuír a unha deterioración auditivo ou sensorial, disfunción médica ou afectación neurológica e non se explica mellor por discapacidade intelectual ou atraso global do desenvolvemento.
Os trastornos graves da comunicación e da linguaxe non deben confundirse cos trastornos específicos da aprendizaxe. Estes últimos non se atopan entre os colectivos aos que se dirixe a convocatoria. Neste senso, considéranse trastornos específicos da aprendizaxe, segundo a mesma clasificación internacional:
INFORMACION SOBRE ESCOLARIZACION COMBINADA
NO CASO DE ESCOLARIZACIÓN COMBINADA O CENTRO TRAMITADOR DEBE SER O CENTRO DE ESTUDIOS ORDINARIO. ( Non o centro de Educación Especial).Nestes casos o orientador deberá informar da idoneidade de complementar os apoios da escolarización combinada con esta convocatoria de axudas de necesidades específicas. Non son incompatibles.
BECAS MEC para o alumnado con necesidades específicas de apoio educativoEnviado por Guille Souto o Mér, 01/06/2022 - 11:01Axudas dirixidas a alumnado que presenta unha necesidade específica de recibir apoio educativo derivado dalgunha das siguientes situacións: - Discapacidade. - TDA e TDAH - Trastorno grave da conducta o da comunicación ou a linguaxe. - Trastorno do espectro autista. - Altas capacidades Poderase pedir desde o 19 de maio ata o 30 de setembro de 2022. Resolución do BOE:https://www.boe.es/diario_boe/txt.php?id=BOE-B-2022-15578 Convocatoria: https://www.pap.hacienda.gob.es/bdnstrans/GE/es/convocatoria/828264/document/732966 Todo o proceso de solicitude da bolsa realízase a través da sede electrónica do Ministerio de Educación e Formación Profesional. Unha vez cuberto, terás que imprimir o formulario de solicitude (un PDF) e presentalo no centro educativo no que vas estudar, se non tes certificado electrónico.
ESTUDOS QUE ABRANGUEN AS BOLSAS DO MECEnviado por Guille Souto o Mar, 26/04/2022 - 13:44SE PARA O PROXIMO CURSO (22/23)TEN PREVISTO MATRICULARSE EN:1
1VALIDO SALVO ERRO OU OMISION.
ESTUDOS QUE ABRANGUEN AS BOLSAS DO MECEnviado por Guille Souto o Mar, 26/04/2022 - 13:44SE PARA O PROXIMO CURSO (22/23)TEN PREVISTO MATRICULARSE EN:1
1VALIDO SALVO ERRO OU OMISION.
|