ORIENTACIÓN ACADÉMICA E PROFESIONAL |
ESO LOMLOE |
|
|
1º BACHARELATO LOMLOE |
|
|
2º BACHARELATO LOMLOE |
|
|
CONTIDOS MATERIA 1º BACHARELATO |
|
|
CENTROS CORUÑA BACHARELATO |
|
|
ABAU |
|
|
ITINERARIOS 1º BACHARELATO |
|
|
ITINERARIOS 2º BACHARELATO |
|
|
FP CORUÑA CICLOS MEDIOS E SUPERIORES |
|
|
INFORMACIÓN SOBRE AS PROBAS DE ACCESO A CICLOS MEDIOS DE FP |
|
|
MODELOS DE PROBAS DE ACCESO A CICLOS MEDIOS FP 2020 |
|
|
FP BÁSICA |
|
|
ESPECIALIDADES DEPORTIVAS E CENTROS |
|
|
CENTROS ENSINANZAS ADULTOS |
|
|
ENSINANZAS DO SISTEMA EDUCATIVO |
ENSINANZAS DO SISTEMA EDUCATIVO |
|
|
ESTUDOS UNIVERSITARIOS |
ESTUDOS UNIVERSITARIOS |
|
|
OUTROS ESTUDOS |
GARDA CIVIL |
|
|
POLICÍA NACIONAL |
|
|
FORZAS ARMADAS |
|
|
FUNCIÓNS TITOR/A PAT CUESTIONARIO PERSOAL INICIAL |
Funcións do titor/a |
|
|
CUESTIONARIO PERSOAL INICIAL |
|
|
PAT HABILIDADES SOCIAIS |
HABILIDADES SOCIAIS |
|
|
COMUNICACIÓN |
|
|
AUTOCOÑECEMENTO |
|
|
FACER AMIGOS |
|
|
AUTOESTIMA |
|
|
COMUNICACIÓN |
|
|
AUTOESTIMA |
|
|
AUTOCONTROL |
|
|
VALORES |
|
|
AUTOESTIMA |
|
|
VALORES |
|
|
RESOLUCIÓN DE CONFLITOS |
|
|
RESOLUCIÓN DE CONFLITOS |
|
|
TOMA DE DECISIÓNS |
|
|
SOCIOGRAMA, ESCALA DE INTEGRACIÓN |
Sociograma |
|
|
Escala de integración |
|
|
TÉCNICAS DE ESTUDO |
Cuestionario hábitos de estudo 1º 2º |
|
|
Como estudar unha lección |
|
|
Cuestionario hábitos de estudo 3º 4º |
|
|
Fases para o estudo |
|
|
1º 2º Esquemas, resumes, subliñados |
|
|
1º 2º Estudo, factores ambientais |
|
|
1º 2º Lectura exploratoria, comprensiva, subliñado |
|
|
3º 4º Esquemas, mapas conceptuais |
|
|
Método de Estudo L2SER, mellorar a comrpensión lectora |
|
|
Mellorar a atención e memoria. Toma de notas e apuntes |
|
|
A biblioteca: axuda para o estudo |
|
|
Elaborar traballos, exposición oral e debate |
|
|
Preparación de exames |
|
|
MÁIS HABILIDADES SOCIAIS 1º, 2º, 3º E 4º |
INTERACIÓN SOCIAL |
|
|
TRÁNSITO Á VIDA |
|
|
COMUNICACIÓN |
|
|
INTELIXENCIA EMOCIONAL |
|
|
Mellora da autoestima |
|
|
Facer amigos |
|
|
RESOLUCIÓN DE CONFLITOS |
|
|
CUESTIONARIO AVALIACIÓN CONFLITOS |
|
|
Cuestionario de avaliación das habilidades sociais |
|
|
ESTRATEXIAS DE CONTROL EMOCIONAL, RESILIENCIA E ANSIEDADE |
CONTROL EMOCIONAL |
|
|
Cortos para traballar: amistade, violencia de xénero, inclusión, motivación na educación |
Cortos |
|
|
Corto Bullying |
|
|
Ian Cortometraje |
|
|
Naturales Corto |
|
|
Cuerdas Corto |
|
|
El orden de las cosas |
|
|
Pipas |
|
|
Corto Piper |
Corto que traballa o enfrentamento ao medo
|
|
Corto Lou |
Corto para traballar o acoso (orientado 1º-2º ESO)
|
|
Corto El regalo |
Corto para traballar á aceptación dun mesmo
|
|
O perigro das redes sociais |
|
|
Campaña UNICEF redes |
|
|
Perigros de subir certo tipo de fotos a internet |
|
|
ACTIVIDADES AVALIACIÓNS |
1ª Avaliación |
|
|
2º Avaliación |
|
|
3º Avaliación Final |
|
|
Avaliación da titoría |
|
|
REFLEXIÓN SOBRE O MEU ESTUDO |
Mis fallos de estudiante |
|
|
Razones para ser buen estudiante |
|
|
Decálogo para sacar adiante os estudos |
|
|
Planificación das tardes: consellos |
|
|
CONVIVENCIA NA AULA |
Elaboramos nuestras normas de convivencia |
|
|
Pautas para favorecer a convivencia. NOF do IES |
|
|
Unha clase con problemas |
|
|
PLAN DE BENESTAR EMOCINAL, PROPOSTA DE INTERVENCIÓN |
Qué é o benestar emocional? |
|
|
Detección e acompañamento |
|
|
Proposta didáctica |
|
|
Detección e avaliación do alumnado en risco |
|
|
Propostas para a aula |
|
|
Anexos avaliación |
|