VIAXE DO ALUMNADO DE LATÍN E RELIXIÓN A ROMA E FLORENCIA

Os departamentos de Latín e Relixión do IES Nº 1 de Ordes organizan cada curso escolar unha viaxe cultural co alumnado de primeiro e segundo de Bacharelato a destinos que relacionados coas súas respecticvas materias.

No curso 2019/2020 o destino elixido foron  as cidades de Roma e Florencia. A duración da viaxe foi de 6 días nos que os 34 alumnos/as  visitaron os lugares máis emblemáticos de cada unha destas cidades.

En Roma fíxose unha visita guiada ao foro e ao Coliseo  e o circo Máximo e unha visita guiada aos Museos Vaticanos e Capela Sixtina.

O resto das visitas na cidade de Roma foron coordinadas polas profesoras acompañantes: visitamos  os Museos Capitolinos,  o museo nacional de arte romana ( no Palacio Massimo), O Panteón,  o altar da Ara Pacis, ….

Tamén visitamos as prazas máis importantes da cidade (  Praza de San Pedro, Praza Navona, Praza de España, Praza da Rotonda, Praza Venecia, Praza do Popolo), o barrio do Trastévere,

O mercado dei Fiore, etc.

Poidemos ver in situ a Pietá e o Moisés de Miguel Ángel, o Éxtase de Santa Teresa, os mosaicos de Santa Prassede, de Santa María en Trastévere, Santa María Maiore. ..

Na cidade de Florencia percorremos os lugares máis turísticos da cidade da man dunha excelente guía e visitamos pola nosa conta os Uffizzi e a Galeria da Academia.