HORARIO BIBLIOTECA - Curso 24/25

Consulta aquí o horario de apertura da biblioteca do instituto (*).

Pechado --- Aberto

21:05
21:55
22:45

(*) Suxeito a variacións ao longo do curso segundo dispoñibilidade horaria do profesorado.
Garantida a atención do alumnado durante os períodos de lecer
.

XORNADA ORIENTACIÓN PROFESIONAL

Cartel das Xornadas

Esta xornada de orientación profesional  organizada polo Departametno de FOL e as Familias profesionais do IES Muralla Romana, ten como obxectivos:

■ Poñer en valor o traballo realizado durante o curso polo alumnado dos ciclos formativos das tres familias profesionais do IES Muralla Romana, compartindo o seu coñecemento e saber facer co alumnado doutros niveis formativos ( ESO e Bacharelato).

■ Fomentar a interacción dos distintos niveis formativos do centro, favorecendo que o alumnado de secundaria coñeza a formación postobrigatoria do IES Muralla Romana.

- Que instalacións hai, como son esas instalacións e onde se atopan.
- Que se estuda en cada unha das familias profesionais.
- Como se traballa.

■  Fomentar o traballo interdisciplinar.

Familia Administración e xestiónFamilia Imaxe persoalFamilia Informática e comunicacións

Acreditación das competencias dixitais do alumnado de 4ºESO e de 2ºBAC

Logo ComDixPublicadas instrucións para a acreditación das competencias dixitais do alumnado que cursa 4ºESO e 2ºBAC na Comunidade Autónoma de Galicia no curso 2023/24.

Resumo da información do proceso de acreditación

Anexo IV - solicitude de participación nas probas (entregar asinado antes do 15 de marzo)

Máis información:

www.edu.xunta.gal/portal/competenciadixital/alumnado

INFORMACIÓN SOBRE O PROCESO DE ADMISIÓN DE ESO E BACHARELATO PARA O CURSO 2024/2025

Información pública de admisión ESO-BAC, curso 24/25

Calendario do proceso de escolarización para o curso 24/25

(22/02/2024)  Publicación da listaxe definitiva do alumnado con posto reservado para 1º ESO:

TODO O ALUMNADO QUE PRESENTOU RESERVA ESTÁ ADMITIDO

* Para renunciar a un posto reservado será necesario presentar un escrito de renuncia no centro docente de adscrición coa data límite do día 28 de febreiro de 2024

XI Concurso "LUCUS INTERCENTROS" - PARA VER EN DIRECTO

Para ver a retransmisión: preme no cartel ou escanea o código QR
NON ESTARÁ DISPOÑIBLE ATA O MOMENTO DO CONCURSO

cartel do Servizo de Audiovisuais da Deputación de Lugo

Cartel deseñado polo CF de Audiovisuais - encargados da retransmisión

Para ver a retransmisión: preme no cartel ou escanea o código QR
NON ESTARÁ DISPOÑIBLE ATA O MOMENTO DO CONCURSO

Ligazón directa para ver en Youtube:  https://youtube.com/live/jTgc4pxUzk0?feature=share

Campións do "Concurso previo ao Nadal de adestramento ProgramaMe"

O equipo 'final short celtas', formado por tres alumnos do noso instituto, foi o gañador do campionato de programación "Concurso previo ao Nadal de adestramento ProgramaMe". Nunha competición a nivel nacional alzáronse co primeiro posto, dun total de 318 equipos participantes. Eles son Marcos Montaña, Aarón Yáñez e Adrián Valdés; todos alumnos de 2º do ciclo de Desenvolvemento de aplicacións multiplataforma e estiveron acompañados polo seu profesor, Alberto Barreira. Parabéns a todos eles e como di o titular da prensa sodes "unhas promesas da programación".

Noticia en El Progreso

O NOSO NADAL

*Ampliade as imaxes

XI CONCURSO "LUCUS INTERCENTROS"

*Consultade as bases premendo no cartel

DISTINTIVO SELLO VIDA SALUDABLE

logoO centro educativo continúa co distintivo "SELLO DE VIDA SALUDABLE".

"En cumplimiento de lo previsto en el artículo 7.2 de la Orden ECD/2475/2015, una vez revisados todos los centros adjudicatarios de 2016, y de acuerdo con la propuesta formulada por la comisión evaluadora, se ha resuelto mantener el derecho al uso del distintivo "SELLO VIDA SALUDABLE" a su centro."