Xincana solidaria "GOTAS PARA NÍXER"

15/05/2017 16:20
ACTIVIDADE COMPLEMENTARIA: Xincana solidaria

Día:         15 de maio
Organiza:  Dpto. de Educación Física
Hora:       16:20-18:00 aprox.
Lugar:      Recinto escolar
Para:        1º e 2º ESO

Un curso máis o IES ÁNXEL FOLE e o IES MURALLA ROMANA únense para formar parte dos centros enredados, organizando conxuntamente unha xincana de carreiras solidarias para apoiar os programas de supervivencia infantil en Níxer.

Inscritos grazas aos departamentos de Educación Física de ambos os dous institutos, imos celebrar unha actividade deportivo-festiva coa participación do alumnado de 1º e 2º da ESO.

AS PROBAS: carreira de zancos, de sacos cooperativos (grandes, de obra, collen 4 dentro), de carretillas, de tartarugas, 3 pés (atados) e de carregar garrafas de auga (resistencia, 5' relevos e anotar número de percorridos).

O fundamental é que os participantes entendan e valoren a achega que poden facer no logro dos dereitos dos nenos e nenas de todo o mundo. Son eles os que marcarán o seu propio obxectivo económico individual, aínda que a cantidade mínima recomendada é 1€ por alumno/a.

Inscrición: co profesor de educación física.

Un evento solidario cun obxectivo común: apoiar os esforzos de UNICEF por levar auga, hixiene e saneamento a todos os nenos e nenas de Níxer.

Todo o recadado por ambos centros será entregado a UNICEF.

GRAZAS POR PARTICIPAR!

event | by Dr. Radut