Visita aos centros ocupacionais de ASPNAIS

19/05/2016 10:00
ACTIVIDADE EXTRAESCOLAR: Visita aos centros ocupacionais de ASPNAIS
 Día:         19 de maio
Hora:       10:00-12:30 aprox.
Para:       2º ESO A/B/ACC
Lugar:      Lugo

Con esta actividade preténdese sensibilizar ao alumnado, cunha finalidade: lograr unha sociedade xusta e solidaria.

Os Centros Ocupacionais desta asociación teñen como obxectivo proporcionar a habilitación laboral dos seus usuarios mediante programas adaptados segundo as características, necesidades e intereses de cada un. Para iso, mediante esta visita comprobarán como traballan estas persoas con discapacidade intelectual, para mellorar a súa calidade de vida  e consolidar a súa integración na sociedade.

O alumnado de 2ºESO sairá do instituto ás 10:00h, para estar ás 10:30h no Centro Ocupacional de ASPNAIS Nº2 (Arieiras s/n · Pol. da Louzaneta). Logo desprazaranse até o Centro Ocupacional nº1 (Rampla de Claudio López nº 21). E, darase por finalizada a actividade sobre as 12:30 h, momento no que regresarán ao instituto.

Máis información: www.aspnais.org Enlace a web externa

event | by Dr. Radut