« Luns Marzo 27, 2017 »
Start: 27/03/2017 08:50
ACTIVIDADE EXTRAESCOLAR: VISITA A COCA-COLA, DOMUS e AQUARIUM FINISTERRAE
 Día:         27 de marzo
Hora:       08:50 ás 18:30 aprox.
Lugar:     A Coruña
Para:       2º ESO

Visita a Coca-Cola, Domus e Aquarium Finisterrae

Onde van xantar? deberán levar a comida da casa. Adaptarase o lugar do xantar en función das condicións meteorolóxicas.

Alumnos/as de 2º da ESO visitarán a embotelladora de Coca Cola, na Coruña. Unha experiencia que según comentan na web da compañía, os estudantes non a olvidarán en toda a súa vida. A visita está incluída dentro das actividades programadas para o concurso literario de xóvenes talentos (premio relatos curtos).

Ademais asistirán ó Domus, a Casa do Home, que é o primeiro museo interactivo do mundo adicado ao ser humano. Organizado en grandes áreas temáticas, como a xenética, a evolución humana, os sentidos, a locomoción e unha sección dedicada á mente e a intelixencia.

Tamén irán ó Aquarium Finisterrae, que se atopa na beira do océano Atlántico, xunto ao histórico faro da Torre de Hércules. Un centro de educación medioambiental que aborda cuestións como a dinámica das mares, a flora e fauna dos ecosistemas litorais, o ciclo biolóxico de diferentes especies mariñas, e aspectos culturais e sociais relacionados co mar.

Vídeos do acuario e da casa do home