Venres Marzo 24, 2017
Start: 27/03/2017 08:50
ACTIVIDADE EXTRAESCOLAR: VISITA A COCA-COLA, DOMUS e AQUARIUM FINISTERRAE
 Día:         27 de marzo
Hora:       08:50 ás 18:30 aprox.
Lugar:     A Coruña
Para:       2º ESO

Visita a Coca-Cola, Domus e Aquarium Finisterrae

Onde van xantar? deberán levar a comida da casa. Adaptarase o lugar do xantar en función das condicións meteorolóxicas.

Alumnos/as de 2º da ESO visitarán a embotelladora de Coca Cola, na Coruña. Unha experiencia que según comentan na web da compañía, os estudantes non a olvidarán en toda a súa vida. A visita está incluída dentro das actividades programadas para o concurso literario de xóvenes talentos (premio relatos curtos).

Ademais asistirán ó Domus, a Casa do Home, que é o primeiro museo interactivo do mundo adicado ao ser humano. Organizado en grandes áreas temáticas, como a xenética, a evolución humana, os sentidos, a locomoción e unha sección dedicada á mente e a intelixencia.

Tamén irán ó Aquarium Finisterrae, que se atopa na beira do océano Atlántico, xunto ao histórico faro da Torre de Hércules. Un centro de educación medioambiental que aborda cuestións como a dinámica das mares, a flora e fauna dos ecosistemas litorais, o ciclo biolóxico de diferentes especies mariñas, e aspectos culturais e sociais relacionados co mar.

Vídeos do acuario e da casa do home

Venres Marzo 31, 2017
Start: 31/03/2017 08:50
ACTIVIDADE COMPLEMENTARIA: O SABOR DA AVENTURA ESTÁ NO MAR
 Cartel: Proximamente neste centro...

Día:       31de marzo
Para:      2ºESO, 3ºPMAR e 1ºPEIEST
Hora:      de 08:50 a 14:20 h
Lugar:     San Cibrao-Burela

PROGRAMA DA ACTIVIDADE

É unha modalidade do programa "Aliméntate ben" (Plan Proxecta).

Trátase dunha iniciativa deseñada pola Consellería do Mar para transmitir aos rapaces e rapazas a importancia dos produtos do mar na dieta e o fomento do seu consumo.

O programa artéllase arredor de dúas actividades:

1) Realización de obradoiros (mércores, 25 de xaneiro)
Para chegar aos estudantes deseñaron de xeito lúdico un obradoiro educativo, que os motive no consumo de produtos do mar, que fomente o seu interese por este produto e polas posibilidades que ofrece. A empresa de Marexada. Deporte, Lecer e Cultura S.L. é a encargada de realizar nos centros estes obradoiros.

Este curso, no noso centro, faranse dous obradoiros para cubrir aos 70 alumnos e alumnas inscritos.
En canto á temática:
- verán un vídeo promocional de "O sabor da aventura está no mar"
- recibirán a explicación do xogo educativo a realizar: coa axuda das novas tecnoloxías buscarán información sobre a temática do mar: a pesca, os diferentes peixes e as súas propiedades, formas de comelos e falarán do coidado do mar.
Entre todos farán unha posta en común xeral da información obtida, agasallando con premios para os que mellor a presenten.

2) Realización de excursión a unha localidade costeira (prevista para o 31 de marzo - 2ºESO, 3ºPMAR e 1ºPEIEST)

O alumnado participante nesta excursión realizará visitas didácticas nas que terá a oportunidade de captar cos cinco sentidos a singularidade e as características do traballo dos colectivos de profesionais do mar, o recoñecemento da calidade dos produtos que capturan, así como as súas propiedades nutritivas, o seu sabor e textura nos menús.
Trátase de que o alumnado participante constrúa a súa propia aprendizaxe en relación coa pesca artesanal, o marisqueo e a acuicultura, integrando coñecementos sobre a extracción sostible e venda dos distintos produtos, sobre aspectos nutricionais e gastronómicos, e aspectos da cultura mariñeira a través dos diferentes recursos patrimoniais existentes nas localidades litorais visitadas.
A excursión terá unha duración dunha xornada de mañá e contémplanse as seguintes actividades:

a. Traslado en autobús a unha localidade costeira
b. Visita ao museo do mar en San cibrao
c. Cátering de produtos do mar
d. Visita complementaria: mostrará os distintos procesos acuícolas e a cultura mariñeira a través da oferta etnográfica e paisaxística de cada localidade

Fonte da información: na convocatoria e en www.ardoraonline.com

Ligazón a contidos: www.osabordaaventruaestanomar.com

Start: 31/03/2017 11:20
ACTIVIDADE EXTRAESCOLAR: Teatro "GET BACK" de Eme2
 Cartel

Día:
Hora:
Lugar:
Para:

31 de marzo
12:00 h (*)
Auditorio
3ºESO

(*) Desprazaranse camiñando ata o auditorio (sairán ás 11:20 h).

Eme2 emoción&arte
Dirección: Jorge Coira
Autor e adaptación: Diego Ameixeiras
Intérpretes: Alfonso Agra, Mercedes Castro, Federico Pérez, Miguel Guido, Tamara Canosa

GET BACK Son cinco e van nun vagón de metro. Son cinco e teñen moitas cousas en común. Pero eles non o saben. Aínda. Saben que van no mesmo vagón de metro. Saben de onde veñen, pero ningún está moi seguro de cara a onde vai. Son xente normal e están en Londres. Se son normais e están en Londres... (Máis información)

Duración: 90 minutos

Venres Abril 07, 2017
Xoves Abril 20, 2017
Start: 20/04/2017 08:30
n/d
Venres Abril 21, 2017
Start: 21/04/2017 09:40
ACTIVIDADE COMPLEMENTARIA: PROGRAMA ATRÉVETE

Día:        21 de abril
Hora:      09:40 ás aprox. 13:00.
Para:       2º ESO

Xornada de fomento do emprendemento para Educación Secundaria Obrigatoria. Dirixida a alumnado de 2º curso de ESO. Organizada pola Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria e a Confederación de empresarios de Lugo.

PROGRAMA DA ACTIVIDADE:

Que farán?

09:40 h Saída desde o instituto

10:00 h Benvida dos representantes da Confederación de empresarios de Lugo.

10:30 h Reunión cun emprendedor ou emprendedora.

11:00 h Visita á empresa  Maderas Besteiro

Ao remate da visita, regreso ao instituto.

Lugares de celebración

Fundación CEL – Iniciativas por Lugo