INSTRUCIÓNS PARA A REALIZACIÓN DAS PROBAS EXTRAORDINARIAS DE SETEMBRO

31/08/2020 12:35
Africa/Addis Ababa

INSTRUCIÓNS PARA A REALIZACIÓN DAS PROBAS EXTRAORDINARIAS DE SETEMBRO

• Manten a distancia de seguridade, 1,5 metros, en todo o recinto escolar.
  • Debes usar a máscara de proteción en todo momento.
  • Consultar na porta de entrada a aula correspondente de cada proba que teñas que facer.
  • Recorda realizar a hixiene de mans ao entrar no centro, ao entrar na aula e a saída da mesma. Atoparás dispensadores de hidroxel en todos os espazos.
  • Circula sempre pola túa dereita, en escaleiras e corredores.
  • Recorda que debes traer o teu propio material ( non esquezas a calculadora se a precisas). A mochila, a roupa de abrigo e o materíal debes colocalo na túa mesa e cadeira, non empregues nin colgadores nin taquillas.
  • Se precisas ir ao aseo, deberás usar o da primeira planta. O seu aforo máximo permitido é de 2 persoas.
  • Permanece no centro o tempo indispensable para realizar as probas. No caso de que teñas tempo libre entre distintas probas, deberás permanecer na cafetaría mantendo sempre a distancia de seguridade (1,5m).
  • Ventás, portas, persianas e estores, interuptores e demáis material que non é persoal so o pode manipular o profesorado.
  • As nais, pais ou titores non poden entrar o centro, deben esperar fora do recinto escolar.