ACTIVIDADES PARA CONMEMORAR O 8M

ACTOS CONMEMORATIVOS 8M

Exposición interactivaAs mulleres teñen a palabrapor todo o centro, organizada pola biblioteca e o seu grupo de voluntarios. A través da cartelería con diversos códigos QR preténdese visibilizar o laborde mulleres destacadas en diversos eidos.

Sección especiallecturas feministasna biblioteca.

11:00 horas: CharlaSe queres, podesporRaquel Hermida Manzanequeco alumnado de2º Bacharelato que cursa Psicoloxía e CTMA.Terá lugar na aula de referencia.

RECREOS(mesmas actividades nos dous recreos):

-Obradoiro de pulseiras feministas:o alumnado disporá de lazos de cor violeta para facer pulseiras nas que poderá escribir o seulema feminista.

Entre aquel alumnado que a suba a Instagram ata as dúas da tarde co hashtag #8Montecastelo sortearase unha merenda para o recreo.

-Nos5 últimos minutos de recreolerase un pequeno manifesto, que se pechará co berro do noso lema:NIN MÁIS, NIN MENOS: IGUALDADE DESDE NENOS.

13:00 horas: encontroUnhaollada á muller deportista profesional, a cargo da
xogadora do Burela FS Pescados Rubén,Jozi de Oliveira, e dasegunda adestradora, Cely Gallardo, conalumnado de 2º ESO A e de 4º ESO-TIC-na aula de usos
múltiples.

FOTIÑOS DOS ACTOS