V Carreira Gotas para Níxer

A carreira solidaria “ Gotas par Níxer “ é unha actividade de celebración e conmemoración do Día interancional da auga, organizada pola UNICEF e na que participa o Concello de Burela, e a través del este centro educativo, que ten como obxectivo, combatir a falta de ácceso á auga neste país africano, onde somentes o 42% da población pode dispoñer deste recurso.
UNICEF España organiza cada año carreiras solidarias nos concellos que secundan a iniciativa, entre eles o de Burela, co obxectivo de acadar fondos que permitan escolarizar a un millón de nen@s do devandito país, a través da participación na carreira e da compra dun dorsal solidario ( €1.00 ) que permite a participación na mesma.

Neste curso participamos preto de 150 alumn@s e profesor@s deste centro (alumnado de 1º e 2º ESO, Ciclos formativos) o venres 19 de abril.

Carta de agradecemento enviada ó noso centro.

Carta_CarreraBurela_2013.pdf387.6 KB