BIOLOXÍA 1ºESO: Actividades 02/04/2020 + AVISO TITORÍA 1ºESO B

Bo día!

Para as actividades de hoxe de Bioloxía (1ºESO) tedes que entrar nos seguintes enlaces que vos deixo. Trátase de dous xogos similares aos que vos deixei a comezos de semana.

Lembrade que se vos animades coa actividade de facer pan a partir de masa nai estarei encantada de recibir as imaxes do voso proceso, como algún de vós xa enviou Guiño

Con estas actividades damos por rematada a 2ª Avaliación. Noraboa polo voso esforzo e polo traballo durante esta avaliación, especialmente estas últimas semanas de traballo desde a casa. Seguide así porque o estades facendo xenial!

Aproveitade estes días para descansar e facer outras actividades que vos recarguen pilas para volver o 14 de Abril con máis forza!

Unha aperta! Sorriso

Nota para as familias do alumnado da titoría 1ºESO B: como está publicado na páxina principal da web do Centro, mañá venres 3 de Abril realizaremos a entrega de boletíns de cualificacións da 2ª Avaliación por dúas vías:

- Abalar móbil: para todas aquelas familias que teñan a aplicación ou que a instalen, recibirán por ese medio as cualificacións.

- Correo electrónico: adxuntaranse os boletíns en formato PDF nas direccións de correo electrónico facilitadas no momento de formalizar a matrícula do alumnado.

Se ao longo do día de mañá (a partir das 12h) non recibides comunicación por calquera destes dous medios debedes poñervos en contacto co centro (ies.monelos@edu.xunta.es) para que vos envíen o boletín.

Para calquera dúbida relacionada coas cualificacións ou calquera cuestión relativa ao alumnado, as familias tedes dispoñible o meu correo electrónico: bermudezcouceiro@edu.xunta.gal