VIAXE A GRECIA

Xa de volta o alumnado que durante esta semana viaxou a Grecia acompañado da profesora Luisa Rodríguez.
Semana intensa, que comezou coa visita a un dos lugares máis emblemáticos de Grecia: Delfos, onde a insigne delegación zalaética puido consultar o oráculo.
A visita a Meteora era unha das máis esperadas e sobrepasou con creces as todas as expectativas. Despois da visita a Tesalónica e a Volos, de onde saíu a mítica expedición dos Argonautas, estiveron dous días en Atenas, desfrutando dos seus magníficos monumentos e museos. Ademais da oportunidade de coñecer a antiga e a moderna cultura grega da man do entrañable e sabio guía grego, esta semana permitiulles gozar da convivencia que, en moitos casos, acabou converténdose en amizade, entre alumnado e profesorado de 14 institutos de Galicia.