ARQUEOCAMPO

Os alumnos/as de 1º ESO realizarán unha saída cultural, “Arqueocampo”, organizada por “Tesouros novos” e o concello de A Estrada. Ten carácter gratuíto, levarase a cabo ao longo de tres días ( 4, 5 e 6 de marzo) desenvolvéndose na Fundación de Exposicións e Congresos,Pavillón nº 3 (A Estrada). É unha actividade de divulgación científica dirixida a escolares que permite aos/ás asistentes converterse en “arqueólogos/as” segundo unha simulación de traballo que desenvolve o Instituto de Ciencias do Patrimonio. O alumnado coñecerá tódalas fases da cadea do traballo arqueolóxico, escavación, manipulación de materiais e experimentación, para o que se creou unha simulación de dúas cabanas castrexas.

castro.jpg