try another color:

Relación de curtametraxes para a Educación Afectivo Sexual

Nome Descrición Tema Curta
The Light

Videoclip do tema "The Light" de Cecile Cassel (HollySiz) unha polifacética muller (actriz, cantante e cineasta) francesa que quixo sensibilizar á xente respecto a aceptación da identidade de xénero.

Duración: 3¨52¨¨

LGTBI
Arelas

Conferencia en TEDx de Cristina Palacios, Presidenta da asociación ARELAS. Para a sensibilización e promoción da defensa dos dereitos dxs nenxs e adolescentes trans* en todos os ámbitos da vida: educativo, sanitario, xudicial, cultural, deportivo e social.

Duración: 22¨27"

Trans
Pretty Boy

"Pretty Boy" é unha curtametraxe do escritor e director Cameron Thrower que foi galardonada co premio de mellor película LGTB no 2017. Narra a historia dun rapaz cunha orientación sexual "disonante" respecto dos estereotipos sociofamiliares. Dunha iniciación planficiada cunha prostituta xurde un diálogo respecto a concepción da sexualidade, o determinismo asociado á orientación relixiosa... Moi bo.

Duración: 32´03¨

LGTBI
 Div. Sex.

Vídeo sobre o concepto de diversidade sexual.

Duración: 7´20"

Diversidade Sexual
Pubertet

"Pubertet" é un programa sobre "Educación sexual" producido pola televisión de Noruega na que, utilizando modelos reais, ensina aos adolescentes as partes do corpo e as modificacións que se producen ao chegar a puberdade. Os contidos explícitos son obxecto de polémica cando mais nunha sociedade que abandonou hai anos a educación afectivo-sexual do currículo da escola. Deixo o enlace aos 8 capítulos subtitulados en castelá para quen queira facer uso deles.

Duración de cada capítulo: 5´

Educación Sexual