Día internacional contra a violencia de xénero, 25 de novembro 2012

Este domingo 25 conmemórase o Día Internacional contra a Violencia de Xénero e, por ese motivo, estamos preparando actividades para traballar co noso alumnado en colaboración coas titorías.

O alumnado de 1º, 2º e 3ºA da ESO vai realizar unha actividade na biblioteca coa colaboración das titorías ou algún outro profesor. Nesa sesión traballarase a partir de varios materiais: visionado e análise de vídeos sobre esta temática, análise de frases célebres, interpretación de imaxes, de carteis publicitarios,de microrrelatos para logo chegar á fase de debate e de conclusións por parte dos rapaces e rapazas.
A sesión para 1º é o venres 23 a 3ª hora; para 2º, o luns 26 a 3ª hora e para 3º A, o xoves 29 a 3ª hora. Nelas, participarán os titores ou titoras e algunha das profesoras do equipo de biblioteca.

O alumnado de 3º PDC e 4º A recibirá unha sesión conxunta impartida pola psicóloga do Centro de Atención á Muller de Muros, acompañada da orientadora do noso instituto ademais dos titores e algunha das profesoras do equipo de biblioteca. A sesión para este grupo será o venres 30 a 3ª hora.

Se queredes saber máis sobre o tema podedes consultar:

Se queredes consultar nos fondos da nosa biblioteca algúns dos materiais que tratan este tema, pulsade aquí.