3º eso A-B EDUCACIÓN EN VALORES CÍVICOS E ÉTICOS (24-25)
Esquema de temas
-
-
Novas xerais e anuncios
-
Novas xerais e anuncios
-
-
-
Entrega aquí o teu deseño da obra de teatro sobre a adolescencia
-
Entrega aquí o teu deseño da obra de teatro sobre a adolescencia
-
-
Hai que entregar en formato pdf e cos nomes e apelidos por orde de lista de cada integrante e a que grupo pertencen (A ou B).
-
ESQUEMA DO TRABALLO (COMEZAR POLA WIKIPEDIA E LOGO AMPLIAR)
1)Definición
2) Campos de aplicación
3) Condicións para o desarrollo sustentable
4) Decrecemento económico: definición
5) Obxectivos do desenvolvemento sustentable
6) A pegada ecolóxica: definción
7) Protocolo de Kioto e outros acordos mundiais posteriores
8) Cómo podemos contribuir individualmente e socialmente? Opinión persoal
-
ESQUEMA DA PRESENTACIÓN SOBRE A VIOLENCIA DE XÉNERO
1) Definición de violencia de xénero (ver Glosario páxina web)
2) Tipos de violencia de xénero (ver Glosario páxina web)
3) Estatísticas violencia de xénero en España
4) Comparativa violencia de xénero en Europa
5) Onde denunciar a violencia de xénero? Buscar en internet
6) Define violencia vicaria (ver glosario páxina web). Cales son os signos de violencia vicaria sobre fillos e fillas? (Ver 5ª páxina web)
7) Existe violencia de xénero entre os adolescentes? Como detectala e afrontala. (6ª páxina web)
8) Opinas que existe violencia de xénero entre os teus colegas do instituto? Que comportamentos entre os alumnos consideras que deberían ser considerados violencia de xénero?
PÁXINAS PARA CONTESTAR AS PREGUNTAS:
https://violenciagenero.igualdad.gob.es/informacionUtil/lecturaFacil/docs/glosariolf.pdf
https://www.epdata.es/datos/violencia-genero-estadisticas-ultima-victima/109/espana/106
https://scielo.isciii.es/scielo.php?pid=S0212-97282020000300002&script=sci_arttext&tlng=es
https://lab.elmundo.es/violencia-genero-espana/index.html
https://violenciagenero.igualdad.gob.es/otrasFormas/violenciaVicaria/Violenciavicaria8.pdf
https://www.areahumana.es/violencia-de-genero-en-la-adolescencia/
-
Hai que entregar en formato pdf e cos nomes e apelidos por orde de lista de cada integrante e a que grupo pertencen (A ou B).
-
ESQUEMA DO TRABALLO (COMEZAR POLA WIKIPEDIA E LOGO AMPLIAR)
1)Definición
2) Campos de aplicación
3) Condicións para o desarrollo sustentable
4) Decrecemento económico: definición
5) Obxectivos do desenvolvemento sustentable
6) A pegada ecolóxica: definción
7) Protocolo de Kioto e outros acordos mundiais posteriores
8) Cómo podemos contribuir individualmente e socialmente? Opinión persoal
-
ESQUEMA DA PRESENTACIÓN SOBRE A VIOLENCIA DE XÉNERO
1) Definición de violencia de xénero (ver Glosario páxina web)
2) Tipos de violencia de xénero (ver Glosario páxina web)
3) Estatísticas violencia de xénero en España
4) Comparativa violencia de xénero en Europa
5) Onde denunciar a violencia de xénero? Buscar en internet
6) Define violencia vicaria (ver glosario páxina web). Cales son os signos de violencia vicaria sobre fillos e fillas? (Ver 5ª páxina web)
7) Existe violencia de xénero entre os adolescentes? Como detectala e afrontala. (6ª páxina web)
8) Opinas que existe violencia de xénero entre os teus colegas do instituto? Que comportamentos entre os alumnos consideras que deberían ser considerados violencia de xénero?
PÁXINAS PARA CONTESTAR AS PREGUNTAS:
https://violenciagenero.igualdad.gob.es/informacionUtil/lecturaFacil/docs/glosariolf.pdf
https://www.epdata.es/datos/violencia-genero-estadisticas-ultima-victima/109/espana/106
https://scielo.isciii.es/scielo.php?pid=S0212-97282020000300002&script=sci_arttext&tlng=es
https://lab.elmundo.es/violencia-genero-espana/index.html
https://violenciagenero.igualdad.gob.es/otrasFormas/violenciaVicaria/Violenciavicaria8.pdf
https://www.areahumana.es/violencia-de-genero-en-la-adolescencia/
-