O Departamento de Música quere ofrecervos, para que gocedes e recordedes durante o verán, unha produción audiovisual na que mostramos o concerto de todo o noso alumnado de música na IV Semana da Música, que a base de esforzo, espírito colaborador, entusiasmo, ilusión , gañas e un gran compromiso, plasmaron na realidade os proxectos ideados con moito agarimo polo Departamento de Música

Agradecemos a colaboración impagable da dirección do I.E.S. Isidro Parga Pondal, de todo o profesorado e persoal non docente, así como dos ex-alumnos e ex-alumnas por todas as facilidades prestadas para desenvolver este proxecto.

Queremos facer unha mención especial ao equipo de decoración , audición, ás creadoas do cartel deste ano e as presentadoras pola súa dedicación e profesionalidade, así como a Xairo Campos Blanco por manter ese lazo con nós capitaneando as producións audiovisuais.

Esperamos que desfrutedes con este vídeo

Bo verán!!!