Bloque I. Estratexias docentes para unha aprendizaxe activa: ABP
? Relatora: Diana Vilas Meis
? Contidos:
? 1. Introdución á aprendizaxe activa e a ABP: ensinar a pensar.
1.1 Rutinas de pensamento: presentar ideas
1.2 Rutinas de pensamento: explorar ideas.
1.3 Rutinas de pensamento: sintetizar ideas.
? 2. As prioridades nos coñecementos curriculares: Traballar cunha taxonomía.
? 3. Avaliación diagnose: Perfil de aula e diferenciación curricular.
? 4. Técnicas, estratexias e recursos para a transposición didáctica.
? 5. Avaliar para aprender: avaliación formativa e formadora:
5.1. Feedback e xestión dos erros
5.2. Metacognición
5.3. Coavaliación
5.4. Avaliación do ensino
? 6. Boas prácticas: Exemplos de proxectos de Innovación Educativa.
Bloque II. Integración das TAC para a dinamización de metodoloxías activas
? Relator: Oscar Rodríguez García
? Contidos:
1. A aprendizaxe no século da revolución dixital e da cidadanía global.
1.1 Educar na revolución dixital e na cidadanía global.
1.2 Nativos dixitais? Unha necesaria alfabetización dixital.
1.3 Nós ante o reto dixital e a cidadanía global.
2. Achegas metodolóxicas coas TAC.
2.1 Contornas educativas virtuais. O ecosistema dixital galego.
2.2 Libro dixital(izado) e libro interactivo.
2.3 Curación de contidos; localizar, xestionar, transformar e comunicar.
2.4 Integración das TAC nas metodoloxías activas da aprendizaxe; o papel activo do alumnado.
3. Estratexias de aprendizaxe activas e TAC.
3.1 Breve marco teórico. Como aprendemos?
3.2 Aprendizaxe activo: mais ala do binomio teoría-práctica.
3.2 Integración das TAC para a dinamización de metoloxías activas.
3.3 Transformación e comunicación a través das TACs. O papel activo do alumn@.
Bloque III. Proxecto competencial de centro: Do currículo a aula
? Relatores: Diana Vilas Meis e Óscar Rodríguez García
? Contidos:
1. Competencias e currículo.
1.1 Breve achega aos elementos do currículo.
1.2 Traballo e avaliación das competencias na aula virtual. Vantaxes e retos.
2. O Proxecto competencial de centro.
2.1 Dificultades e vantaxes.
2.2 Estratexia de implementación: o proxecto INCOBA.
3. Caso real: O IES Illa de Ons e Os Miserábeis.
3.1 O Plan Pedagóxico Competencial do IES Illa de Ons.
3.2 Proxecto: Os Miserábeis.
- Teacher: Óscar Rodríguez García
- Teacher: Diana Vilas Meis