Participa no concurso de microrrelatos!

Gústache escribir? Tes historias interesantes que contar? Se é así, non podes deixar escapar a oportunidade de participar no Concurso de microrrelatos que convoca a Biblioteca.

Cun texto de non máis de 500 palabras, creatividade e unha trama baseada nas emocións, poderás participar nesta iniciativa que xira en torno ao tema escollido este ano pola Biblioteca.

Haberá premios en dúas categorías: unha para alumnado de 1º e 2º de ESO e tamén de FP Básica e outra para alumnado de 3º e 4º de ESO, Bacharelato e FP. Os premios consistirán en vales para canxear en calquera libraría de Foz.

O prazo para presentar a túa obra está aberto ata o próximo 13 de decembro e deberá entregarse ao correo electrónico biblioiesfoz@gmail.com en formato PDF con nome e apelidos da autora ou autor e o curso no que está. Aquelas ou aqueles que non podan envialo por correo electrónico, poden pórse en contacto coa encargada da biblioteca, Ana Carrera, para buscar unha maneira alternativa de participar.

Os relatos premiados daranse a coñecer despois das vacacións de Nadal.