Alumnado de 1º ESO descubre a Eduardo Galeano e ás súas mulleres

Galeano segue cativando, especialmente a cativos de 11-12 anos que pertencen a estas novas xeracións ás que "non lles gusta ler". Todas e todos, sen excepción, descubriron o fascinante que é que che transporten, en poucas liñas, a outra época, outros mundos, sentindo e sabendo que as persoas das que che fala poderías ser ti ou alguén próximo a ti.

Achegamos nesta entrada a actividade deseñada para 1º ESO con textos do libro "Mujeres" de Eduardo Galeano, publicado postumamente. Das 7 etapas nas que está dividida a actividade, está pendente de rematar a última, por problemas técnicos e de horas de dispoñibilidade sobrevidos na aula de informática. Co compromiso firme, iso si, de rematar a montaxe dos videotextos en canto se resolvan as dificultades técnicas. O  disfrute da actividade, porén, xa foi total. Podedes escoitar os audios e ver o primeiro vídeo realizado nesta ligazón.

Escolma de textos:

Sherezade