Obradoiro de Sexualidade con alumnas de 2º BAC

Na Semana Cultural deste ano decidimos traer ao noso centro a experiencia presentada por Carmen Ruíz Repullo na investigación “La violencia sexual en adolescentes de Granada”. Realizamos o cuestionario anónimo e unha posta en común sobre os resultados do mesmo coa primeira xeración do IES Fontexería formada en igualdade desde 1º ESO.

Os resultados da enquisa e a posta en común coas alumnas reforzan a hipótese coa que abordamos este seminario, que comezou a fraguarse a partires dos obradoiros realizados o ano anterior, onde resoltou evidente que para algunhas alumnas establecer os límites do consentemento sexual resultaba un terreo conflictivo. Nos pdf. adxunto podedes ver a presentación den power-point do obradoiro e os resultados- nalgúns casos ben preocupantes- da enquisa anónima realizada ás alumnas.

A acollida e valoración do mesmo abren sen dúbidas un novo enfoque no proxecto de igualdade do centro, que aspira a acompañar a todo o alumnado nas diferentes experiencias ás que se enfrontan nesta etapa da vida.

Profesoras responsables: Sonia F. Casal e Susana Blanco

La violencia sexual en adolescentes de Granada, de Carmen Ruíz Repullo