III Xornadas de Convivencia e Igualdade en Guimaraes

Por tercer ano consecutivo organizamos as Xornadas de Convivencia e Igualdade co alumnado de 1º BAC, ESA e 4º ESO de 16-17 anos ou máis.Mantemos o formato de obradoiros separados por sexo, abordando a construcción social da masculinidade e novas masculinidades cos alumnos, e o mito da beleza - Naomi Wolf- e a sexualidade feminina –“Compracer ou con pracer”- coas alumnas.

Seguindo a experiencia do obradoiro de sexualidade realizado coas alumnas de 2º de BAC, realizamos unha enquisa anónima a partires do cuestionario sobre violencia sexual nas relacións na adolescencia, de Carmen Ruíz Repullo, e unha posta en común sobre os resultados do mesmo.

Profesorado responsable: Pepe Cabido, Susana Blanco, Sonia F. Casal,Olalla Liñares

1COMPRACER.jpg
2COMPRACER.jpg