Esquema de temas
-
Utilizando a aplicación STRAVA, intentamos na semana do 25 de outubro, completar a Milla Fontexería Saudable, segmento creado en dita aplicación, e que ten como obxectivo utilizar o entorno próximo ao centro para a realización de actividades cardiosaudables.
Outro obxectivo era a avaliación da competencia dixital do alumnado. Pois quedamos SUSPENS@S. Case ningún alumno/a foi quen de realizar correctamente o rexistro, e de que por tanto chegara a información da actividade realizada á aplicación.
Polo tanto, tedes que realizar esta tarefa, que consiste en facer captura de pantalla do segmento realizado na clase, convertilo a un arquivo .pdf, e envialo antes da data fixada na tarefa.
-
-
Exame 1º BAC A parte 1 Proba
Restan as preguntas incorrectas. Cada dúas mal, resta un punto.
-
EXAME 1º BAC A parte 2 Proba
Para @s alumn@s dende Ana Molinos ata Candela Vilariño, entre as 17:25 e as 17:55. (30 minutos)
-
-
-
1º BAC B parte 1 Proba
-
1º BAC B parte 2 Proba
-
-
-
-
Esta tarefa fai referencia ás actividades deportivas que fomos realizando ao longo do trimestre, como recordatorio de actividades físicas e/ou deportivas practicadas ao longo da etapa secundaria obligatoria, como consta na programación da materia.
Englóbanse aquí tanto actividades e deportes individuais, colectivos e de adversario (carreiras, actividades rítmicas, voleibol, fútbol, baloncesto, bádminton, etc.), que fomos tratando no que vai de curso.
Para avaliar esta parte, utilizarei unha rúbrica, á que podedes accederr dende esta mesma tarefa.
Ten un peso de 1 punto sobre o total do trimestre.
-
-
A QUE DEPORTE QUERES
XOGAR??????
ESCOLLE TRES DE ENTRE AS OPCIÓNS PROPOSTAS POLA PROFESORA
-
A VER SE AGORA SAE. POR FAVOR VOTEMOS TOD@S E A TRES DEPORTES.
É OBLIGATORIO.
-
-
TÁBOA RESUMO DOS CONTIDOS, CRITERIOS DE AVALIACIÓN E INSTRUMENTOS DE AVALIACIÓN DO SEGUNDO TRIMESTRE
-
-
Tedes que subir unha captura de pantalla da aplicación onde apareza o voso nome, data, hora, e o track do percorrido. RECORDADE: EN PDF.
Enviade tamén a foto.
-
-
-
Esta tarefa vai estar aberta ata o 31 de maio.
É responsabilidade de cada alumno/a ir entegando os documentos en .pdf que lle correspondan, según se vaian repartindo os diferentes roles dentro do modelo explicado, e que irán asignándose a medida que avancemos no desenvolvemento do proxecto.
No documento que aparece máis abaixo, inclúese unha rúbrica modelo para a avaliación.
-
A quen lle toque este rol dentro do proxecto terá que visionar detidamente este video, avisar da necesidade de traer material, e guiar a práctica.
Será necesario concretar algún aspecto previamente coa profesora.
-
-
Tedes no seguinte cartafol unha serie de ficheiros con información das tarefas específicas de cada rol, así como os modelos de fichas de rexistro e competición que iremos utilizando ao longo da unidade.
Calquera dúbida, xa sabedes....preguntádeme.
-