Topic outline
-
Por favor, lede atentamente as novas instrucións que vos van facer falta para enviarme as tarefas.
-
Mirade os vídeos para repasar a formación do comparativo e superlativo. Facede os exercicios na libreta , poñendo a data que se corresponde coa vosa primeira sesión. Despois facedes os exercicios de vocabulario de adjectivos opostos.
-
Primeiro ledes o texto e facedes os exercicios. Cando rematedes, escolledes unha foto do outro arquivo e escribides unha descipción na vosa libreta, empezando polo que vede e rematando pola historia que pensades que hai detrás (non hai límite de palabras, pero hai que cubrir os dous puntos que acabo de mencionar).
-
Primeiro ledes o texto e facedes os exercicios. Cando rematedes, escolledes unha foto do outro arquivo e escribides unha descipción na vosa libreta, empezando polo que vede e rematando pola historia que pensades que hai detrás (non hai límite de palabras, pero hai que cubrir os dous puntos que acabo de mencionar).
-
Mirade os vídeos para repasar a formación do comparativo e superlativo. Facede os exercicios na libreta , poñendo a data que se corresponde coa vosa primeira sesión. Despois facedes os exercicios de vocabulario de adjectivos opostos.
-
Para hoxe ides facer unha gravación da descripción da foto da semana pasada. Primeiro, dicides o voso nome e curso e despois ledes a descripción que ten que estar feita na vosa libreta. O archivo de audio enviádelo como un adxunto á dirección de mail que vos puxen nas NOVAS INSTRUCIÓNS. Tedes de prazo ata as 14.10 do Venres 27 de Marzo.
Como segunda actividade , facedes os dous xogos para practicar os adjectivos que aparecen no link de abaixo.
NOTA: Ao enlace que puxen para os xogos non se pode acceder desde o móbil, así que vou engadir outra páxina para practicar. No caso de que fagades os xogos no ordenador, hai que habilitar o Adobe Flash Player co botón dereito do rato.
-
Hoxe ides traballar coa páxina 52 do libro. Por si alguén non ten o seu , poño abaixo un ficheiro coa folla. Buscades no diccionario o vocabulario do exercicio 1 que non coñezades e despois unides cada frase (as que están numeradas do 1 ao 6) coas cidades do mapa. Despois,escoitades o audio e contestades a pregunta do exercicio 4 e facedes o exercicio 5. Cando rematedes, sacádeslle unha foto e mandádesma ao correo. Tedes de prazo ata o Venres 27 ás 14.10.
IMPORTANTE: Usade o diccionario para mirar as palabras que non coñezades, sobre todo agora que tedes que traballar tanto pola vosa conta. Os traductores NON SON FIABLES. Deixovos varios enlaces a diccionarios: https://www.wordreference.com/es/, https://www.merriam-webster.com/, https://dictionary.cambridge.org/es/
-
Hoxe ides traballar coa páxina 52 do libro. Por si alguén non ten o seu , poño abaixo un ficheiro coa folla. Buscades no diccionario o vocabulario do exercicio 1 que non coñezades e despois unides cada frase (as que están numeradas do 1 ao 6) coas cidades do mapa. Despois,escoitades o audio e contestades a pregunta do exercicio 4 e facedes o exercicio 5. Cando rematedes, sacádeslle unha foto e mandádesma ao correo. Tedes de prazo ata o Sábado 28 ás 14.10.
IMPORTANTE: Usade o diccionario para mirar as palabras que non coñezades, sobre todo agora que tedes que traballar tanto pola vosa conta. Os traductores NON SON FIABLES. Deixovos varios enlaces a diccionarios: https://www.wordreference.com/es/, https://www.merriam-webster.com/, https://dictionary.cambridge.org/es/
-
Para hoxe ides facer unha gravación da descripción da foto da semana pasada. Primeiro, dicides o voso nome e curso e despois ledes a descripción que ten que estar feita na vosa libreta. O archivo de audio enviádelo como un adxunto á dirección de mail que vos puxen nas NOVAS INSTRUCIÓNS. Tedes de prazo ata as 14.10 do Domingo 29 de Marzo.
Como segunda actividade , facedes os dous xogos para practicar os adjectivos que aparecen no link de abaixo.
NOTA: Ao enlace que puxen para os xogos non se pode acceder desde o móbil, así que vou engadir outra páxina para practicar. No caso de que fagades os xogos no ordenador, hai que habilitar o Adobe Flash Player co botón dereito do rato.
-
Facede un pouco de investigación na rede e buscade unha noticia simpática, diferente, rara, extravagante, impactante... que sucedera na data en que nacestes ou, polo menos no mesmo mes e ano. Soamente son válidos periódicos, revistas ou páxinas web en inglés. Aquí tedes algúns exemplos:
- https://www.theguardian.com/uk?INTCMP=CE_UK
- https://www.thesun.co.uk/
- https://people.com/
- https://www.nytimes.com/
- https://schoolreadinglist.co.uk/resources/magazines-and-newspapers-for-children-and-teenagers/
Cando encontredes algo interesante mandádesme o link ao correo.
Despois podeder xogar e aprendercoas vosas cancións favoritas no link que vos deixo abaixo, Lyrics Training. Para o móbil podedes descargalo gratuitamente desde Google Play.
-
Hoxe ides traballar coa páxina 52 do libro. Por si alguén non ten o seu , poño abaixo un ficheiro coa folla. Buscades no diccionario o vocabulario do exercicio 1 que non coñezades e despois unides cada frase (as que están numeradas do 1 ao 6) coas cidades do mapa. Despois,escoitades o audio e contestades a pregunta do exercicio 4 e facedes o exercicio 5. Cando rematedes, sacádeslle unha foto e mandádesma ao correo. Tedes de prazo ata o Domingo 29 ás 14.10.
IMPORTANTE: Usade o diccionario para mirar as palabras que non coñezades, sobre todo agora que tedes que traballar tanto pola vosa conta. Os traductores NON SON FIABLES. Deixovos varios enlaces a diccionarios: https://www.wordreference.com/es/, https://www.merriam-webster.com/, https://dictionary.cambridge.org/es/
-
Facede un pouco de investigación na rede e buscade unha noticia simpática, diferente, rara, extravagante, impactante... que sucedera na data en que nacestes ou, polo menos no mesmo mes e ano. Soamente son válidos periódicos, revistas ou páxinas web en inglés. Aquí tedes algúns exemplos:
- https://www.theguardian.com/uk?INTCMP=CE_UK
- https://www.thesun.co.uk/
- https://people.com/
- https://www.nytimes.com/
- https://schoolreadinglist.co.uk/resources/magazines-and-newspapers-for-children-and-teenagers/
Cando encontredes algo interesante mandádesme o link ao correo.
Despois podeder xogar e aprendercoas vosas cancións favoritas no link que vos deixo abaixo, Lyrics Training. Para o móbil podedes descargalo gratuitamente desde Google Play.
-
Esta semana ides traballar con este video sobre a cidade de Auckland en New Zealand. Este traballo non é só para hoxe, é para as 3 sesións. Non me enviedes nada, ao final da semana xa vos digo como facemos. Por favor, lede ben as instruccións porque houbo xente que me mandou cousas que non habia que facer. Se tedes calquera dúbida, mandádesme un correo. Ánimo!!
-
Continuades cos exercicios do vídeo
-
Continuades cos exercicios de vídeo
-
Esta semana ides traballar con este video sobre a cidade de Auckland en New Zealand. Este traballo non é só para hoxe, é para as 3 sesións. Non me enviedes nada, ao final da semana xa vos digo como facemos. Por favor, lede ben as instruccións porque houbo xente que me mandou cousas que non habia que facer. Se tedes calquera dúbida, mandádesme un correo. Ánimo!!
-
Continuades cos exercicios do vídeo
-
Continuades cos exercicios do vídeo.
-
No arquivo de abaixo encontraredes as respostas do vídeo sobre Auckland. Boas vacacións!