Diagrama de temas

  • Instruccións básicas para a materia de programación de 1º ESO B

    Hai que facer as actividades que se propoñen nos apartados que están máis abaixo nesta páxina.

    Como eu teño acceso a todas as vosas contas xa vou mirando de vez en cando o que fai cada alumn@.

    Para preguntar dúbidas podedes mandar un correo a: alijo.javier@gmail.com

  • Venres 27/3/2020 e venres 4/4/2020

    Para estas dúas clases hai que continuar traballando no segundo exercicio que estaba proposto e rematalo. Entrades na vosa conta de Scratch, facedes o exercicio e gardádelo como exercicio2-2aval.

    Deixovos un arquivo onde están os programas que fixemos no primeiro exercicio. 

    Lémbrovos que este segundo exercicio debe ter obxectos que se movan e interaccionen entre si. Como mínimo debedes empregar dous obxectos.

  • Tema 2

    Esta semana do 8 de Maio ata o 15 de Maio imos repetir o exercicio do dragón-pelota-guerrero. Tal como está no arquivo adxunto en pdf. Tédelo xusto enriba deste texto. Esto xa tiña que estar feito fai moito tempo. Como é un exercicio repetido ides poñerlle como nome 3ºtrimestre exercicio 1.

    Lembrade que temos videoconferencia os venres ás 12:00.

    O CÓDIGO PARA ENTRAR Á VIDEOCONFERENCIA É: 141 461 501

  • Tema 3

    Estos exercicios teñen dúas partes. Tedes que facelos na aplicación de Scratch e ademais contestar a unhas preguntas que hai o final de cada exercicio e mándarmas por correo electrónico. O meu correo está nesta páxina arriba de todo.

  • Tema 4

  • Tema 5

  • Tema 6

  • Tema 7

  • Tema 8

  • Tema 9

  • Tema 10