TUÉJELE TEATRO. OS VELLOS NON DEBEN DE NAMORARSE

Este curso o alumnado do grupo de teatro do IES Fernando Blanco, Tuéjele Teatro, traballaou na considerada como unha das principais pezas da dramaturxia galega, " Os vellos non deben de namorarse" de Castelao.

O pasado venres 24 de maio, dentro do programa da I Semana das Artes Escénicas levouse a cabo a súa estrea.  Un fantástico traballo de interpretación do noso alumnado acompañado de música en directo que deleitou ao público reunido no salón de actos do noso centro.

Ao día seguinte, nunha actividade de convivencia co grupo de teatro do IES de Brión, Teatro das Maniotas, que nos acompañou na I Semana das Artes Escénicas,  a nosa compañía representou de novo esta obra nese concello.

Parabéns polo traballo realizado.

Fotografías facilitadas polo grupo de teatro, Teatro das Maniotas do IES de Brión.

Álbum: Web -> TUÉJELE TEATRO. OS VELLOS NON DEBEN DE NAMORARSE

album | by Dr. Radut