I SEMANA DAS ARTES ESCÉNICAS

A pasada semana no IES Fernando Blanco tivemos uns días ben animados. Tal como viñemos anunciando celebramos a I Semana das Artes Escénicas grazas ao traballo do grupo de teatro do noso centro, Tuéje Teatro en coordinación coa vicedirección do centro.

Nesta semana a comunidade educativa do Fernando Blanco e o público en xeral da contorna tiveron a ocasión de desfrutar de diferentes obras teatrais e comprobar o grande talento dos compoñentes das compañías de teatro escolar, profesional e afecionado dos diferentes lugares da provincia que nos acompañaron durante esta semana.

O broche final correu a cargo do grupo de teatro Tuéjele Teatro coa estrea da obra "Os vellos non deben de namorarse" onde quedou plamado o gran traballo que hai detrás dun gran éxito

Agradecer a Farándula Velutina, Casa Hamlet, Teatro das Maniotas e Escola Municipal de Corcubión por poñer á nosa disposición  a vosa arte e o voso tempo.

Parabéns a todas e todos e longa vida á Semana das Artes Escénicas no Fernando Blanco.