ALÉN DO FERNANDO BLANCO. D. JOSÉ ANTONIO RIVEIRO ( Director da ONCE Santiago de Compostela e ex-alumno)

Hoxe tivemos unha visita moi especial no Fernando Blanco. Trátase de José Antonio Riveiro, ex-alumno do noso instituto e actualmente Director da ONCE en Santiago de Compostela dentro das charlas Alén do Fernando que se están a desenvolver no noso centro dende hai xa varios cursos académicos.

Nesta ocasión José Antonio charlou co noso alumnado de Bacharelato de Ciencias Sociais e dos Ciclos da Familia Profesional de Administración e Xestión dado que foi nestas etapas nas que Jose Antonio formou parte da nosa comunidade educativa,  compartindo con eles/as a súa experiencia tanto académica e profesional antes e despois do seu paso polo noso centro.

Moitas grazas pola túa atención José Antonio.