MILLÓNS DE PARABÉNS!

Dende Bibliomuriel queremos felicitar aos ALUMNOS DE CLÁSICAS (1º BAC  e 4º ESO)  por a súa participación e clasificación no concurso Odisea.

Non pasamos á final, pero , tendo en conta que foi a primeira vez que nos presentamos, deixamos moi alto o pavillón.  O traballo foi duro e a actitude entusiasta. Os tres primeiros días conseguíuse a máxima puntuación: gañamos a moitos “expertos”!.

Os nervios, inevitables e lóxicos, a excitación e unha pequena dosis de rivalidade , convertíronse nun escollo, que estamos seguros que podemos franquear, superar e destrozar o próximo curso.

E lembrade o que xa decían eles, os nosos clásicos :

A verdaidera victoria non é a que se consegue nunha batalla ganada , senón  a que nos ensina a erguernos das batallas perdidas.

NORABOA  E PARABÉNS A TODOS!

PARA O ANO QUE TEMBLEN! …    ATACAREMOS DE NOVO, INASEQUIBLES AO DESALENTO!

Xαίρετε!

Salve!