DATAS DE MATRICULACIÓN PARA O CURSO 2024-25

DATAS DE MATRICULACIÓN
(CURSO 2024-2025)

Debido ao elevado número de alumnos que haberá no centro o vindeiro curso, co fin de facilitar a xestión do procedemento de matrícula, habilitaranse na secretaría do centro días de matriculación específicos para cada nivel. Son os que se reflicten neste cadro.

DATASNIVEL
26, 27 e 28 de xuño1º ESO
1, 2 e 3 de xullo2º ESO e 1º BACHARELATO
4 e 5 de xullo3º e 4º ESO e 2º BACHARELATO
8 de xulloTODOS OS NIVEIS

CARPETIÑAS DE MATRÍCULA

ALUMNADO QUE XA PERTENCE AO CENTRO:

Alumnado de 1º, 2º, 3º ESO. A documentación de matrícula será entregada ao alumnado xunto cos boletíns de cualificacións finais (26 de xuño).

Alumnado de 4º ESO que NON PROMOCIONA. Recibirá a documentación de matrícula xunto cos boletíns de cualificacións finais (26 de xuño).

Alumnado de 4º ESO que PROMOCIONA. Se quere continuar estudos en 1º BACH. recollerá a carpetiña na secretaría a partir do día 26 de xuño.

Alumnado de BACHARELATO. Poderá recoller a carpetiña de matrícula para 1º ou 2º BACH. na secretaría a partir do día 26 de xuño.

ALUMNADO QUE SE MATRICULA NO CENTRO POR PRIMEIRA VEZ:

O alumnado novo de 1º ESO poderá recoller a carpetiña de matrícula na secretaría do centro a partir do día 21 de xuño.

O alumnado novo dos demais niveis poderá recoller a carpetiña de matrícula en secretaría desde o día 27 de xuño.