XORNADAS DE PORTAS ABERTAS NA UNIVERSIDADE DA CORUÑA

ORIENTACIÓN PARA ALUMNADO DE BACHARELATO:
A UDC nun clic!

UDC

A Universidade da Coruña, considerando as limitacións impostas polo actual confinamento, organiza unhas Xornadas de Portas Abertas virtuais para todo o alumnado que remata os seus estudos de secundaria e que desexa se informar sobre as instalacións e os medios da Universidade local.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS
VIRTUAL

Os visitantes (estudantes e familiares) poderán coñecer por dentro a Universidade e interactuar cos responsables das titulacións, os vindeiros xoves 23 e venres 24 de abril.

Nesta visita, tamén poderán coñecerse os servizos e unidades que lles van a facer máis fácil e atractiva a vida universitaria aos futuros estudiantes: UDC Internacional, residencias públicas, centro de linguas, cultura, deporte, cooperación e voluntariado, medioambente, UDC saudable, atención á diversidade, acción titorial, asociacións estudantís, emprego...

Consulta de información
sobre as
Xornadas

Pódese consultar toda a información sobre estas xornadas e sobre a propia UDC na ligazón: https://www.udc.es/futuros_estudantes/portas_abertas/ e na aplicación móvilUDC.gal para Android e para IOS.