Tarefas Peche Inglés

Primeiro de ESO A e B: Procedemento de realización de tarefas por parte do alumnado: Tarefas e orientacións transmitidas a través das Titoras, que o transmitirán ás familias directamente.

2.º ESO (A e B):Durante estes días comezarei a dar indicacións na Aula Virtual

2.º PMAR:Durante estes días comezarei a dar indicacións na Aula Virtual

Terceiro de ESO A: Ao alumnado de 3 A xa lle deixara tarefas.

Blog de Inglés, na pestaña de REFUERZO, O Blog é inglesnaponte@blogspot.com

3.º PMAR:Durante estes días comezarei a dar indicacións na Aula Virtual

1.º BAC (A e B):Durante estes días comezarei a dar indicacións na Aula Virtual

Primeiro de Xestión Administrativa: Procedemento de realización de tarefas por parte do alumnado: Tarefas que enviará a propia profesora ao alumnado directamente ao correo electrónico de cada alumno.

Rodríguez Barca, María Encarnación:

A través do correo  barca@edu.xunta.es

Paz Cabado, Isaac:

FPBasica Automocioón

O procedemento de contacto do alumnado ou das familias con este profesor, realizarase a través da dirección de correo electrónico:

titorautomocion@gmail.com

aqueles pais/nais ou titores que empreguen a aplicación abalarMóbil poderán utilizar ademáis o servizo de mensaxeria no chat habilitado xa na app para a comunicación con este profesor.

As tarefas para o alumnado publicaranse e realizaranse a través da aplicación web Google Classroom  dispoñendo de un ordenador con conexión a internet, de uso sinxelo e facilmente accesible para o alumnado de FP Básica. Estas tarefas non terán carácter avaliable.

O alumnado que desexe participar nas actividades propostas durante o período de peche do centro enviará un correo electrónico a dirección titorautomocion@gmail.com para que sexa dado de alta como alumno.

Instruccións Isaac