Tarefas Peche Automoción

Méndez Vilalta, Enrique Manuel:

mediante o correo electrónico, con enlaces para consultar, apuntes para revisar, exercicios para facer....

Gesto Lois, Luis:

Aula virtual do instituto, a onde xa subín as instruccións a seguir polos alumnos, e algún recurso coma o libro dixital.

luis.gesto@edu.xunta.es

Lgesto86@gmail.com

Alumnos de 1º de Ciclo Medio de Electromecánica de vehículos.

Seguiremos traballando na aula virtual do centro. Acabo de enviarvos un correo electrónico ó correo que facilitáchedes ó centro cando vos matriculachedes cas instruccións para acceder á aula virtual, onde xa tendes unha nota no foro de novas co traballo que hai que facer para estos dias.

Se a algún non lle chegou, escribídeme canto antes aos correos arriba indicados (mellor escribide ao de gmail, que o da xunta ás veces está caído).

Paz Cabado, Isaac:

O procedemento de contacto do alumnado ou das familias con este profesor, realizarase a través da dirección de correo electrónico:

titorautomocion@gmail.com

aqueles pais/nais ou titores que empreguen a aplicación abalarMóbil poderán utilizar ademáis o servizo de mensaxeria no chat habilitado xa na app para a comunicación con este profesor.

As tarefas para o alumnado publicaranse e realizaranse a través da aplicación web Google Classroom  dispoñendo de un ordenador con conexión a internet, de uso sinxelo e facilmente accesible para o alumnado de FP Básica. Estas tarefas non terán carácter avaliable.

O alumnado que desexe participar nas actividades propostas durante o período de peche do centro enviará un correo electrónico a dirección titorautomocion@gmail.com para que sexa dado de alta como alumno.

Instruccións Isaac

Instruccions de comunicacion e tarefas_FPB.pdf286.19 KB