Ir ao contido principal
Galego (gl)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Galego (gl)
Neste momento está usando o acceso para convidados (
Acceder
)
Tecnoloxía e Dixitalización 1º ESO
Inicio
Cursos
Tecnoloxía
Peregrina Pintos
Tecnoloxía e Dixitalización 1º ESO
Deseño tecnolóxico
Manequí para facer vestido
Manequí para facer vestido
Requisitos do completado
Marcar como feito
◄ Modelos de cor de pel humana
Ir a...
Ir a...
O proceso tecnolóxico
A metodoloxía de proxectos
das
Debuxo pixelado e resolución de imaxes
Tarefa 1.0: O meu Avatar
Tarefa 1.1: Debuxo pixelado de diferentes resolucións
Ligazón ao Programa Piskel
Tarefa 1.2: Resolución da pantalla do teu ordenador
Tarefa 1.3: Fondo de pantalla para o ordenador do instituto.
Tarefa 1.4: Gif animado (extra)
Diseño vectorial
Ficheiro en formato .png
Ficheiro formato .svg
Tarefa 1.5: Exercicios de deseño en 2D con LibreOffice
Tarefa 1.6: Desfile de modelos inclusivo
Modelos de cor de pel humana
Iniciación ao deseño e fabricación en 3D: BlocksCAD
Tarefa 3.1: Debuxa en Blockscad as seguintes figuras básicas
Tarefa 3.2: Move as figuras anteriores para que se vexan todas no mesmo tapiz
Tarefa 3.3: Sumando e restando crea as seguintes figuras
Tarefa 3.4 : Textos en Blockscad
Tarefa 3.5 Pezas do tetraminos (opcional)
A madeira e os seus derivados
Tarefa 2.1 : Identificación e propiedades dos materiais derivados da madeira
Tarefa 2.2 Cuestionario sobre a madeira
Materiais metálicos
Tarefa 2.3 : Identificación e propiedades dos metais
Grupo laranxa metais
Tarefa 2.4 Cuestionario sobre metais
Materiais Téxtiles
Tarefa 2.5 : Identificación de tecidos e características
Tipos de tecido a analizar
Tarefa 2.6 : Cuestionario sobre materiais téxtiles
Tarefa 3.1 A organización no taller de tecnoloxía
As ferramentas no taller
Técnicas de unión de pezas de madeira e metal
Tarefa 3.2 Ferramentas para madeira
Tarefa 3.3 Ferramentas para madeira e metal.
Tarefa 3.4 Cuestionario sobre técnicas de fabricación e normas de seguridade
Tarefa 3.5 Ferramentas para madeira, metal e textil.
Coser a máquina
Tarefa 3.5 . Coser a máquina "sen fío".
Coser a man
Tarefa 3.7. Cosemos un botón, un corchete e un automático.
Tarefa 1. Facer un traxe partindo dun patrón
Fichas técnicas de patronaxe
Patróns para empregar coas fichas técnicas
Ficheiros fonte dos documentos de ficha técnica
As estruturas (presentación empregada en clase)
Tarefa 4.1: Exercicios de ensaio de estruturas (feitos en clase)
Tarefa 4.2: As estruturas resistentes
Tarefa 4.3: As estruturas lixeiras, estables e estéticas
Tarefa 4.4: mapa conceptual de estruturas
A importancia dos materiais nas estruturas (vídeo de TER)
Tarefa 4.5 : Estruturas das catedrais(preguntas sobre o vídeo)
Tarefa 4.6: Infografía sobre unha ponte
Escolle ponte para a túa infografía
Que é unha infografía
INFOGRAFIA EXEMPLO
Páxina descarga LibreOffice
As 10 pontes máis bonitas de Europa
Tarefa 4.7 Proxecto de construción dunha ponte
Exame de 2ª Avaliación
Caderno de clase
Electricidade
Tarefa 1: Prácticas de electricidade de clase
Prácticas de electricidade
Tarefa 2: Conceptos básicos de electricidade
Tarefa 3: Esquema de circuíto eléctrico
Tarefa 4: Fai o teu animal mariño, ponlle luz
Makecode para Adafruit
Robótica con Adafruit CPE
Libro de prácticas de robótica (1º A)
Ligazón ao libro de prácticas de robótica
Puntos extras na avaliación
Seguridade e protección de datos (presentación)
Bibliotecas escolares en rede
Nombre de usuario en ELBE
Recomienda un libro
Iniciación ao deseño e fabricación en 3D: BlocksCAD ►