Ir ao contido principal
Galego (gl)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Galego (gl)
Neste momento está usando o acceso para convidados (
Acceder
)
Tecnoloxía e Dixitalización 1º ESO
Inicio
Cursos
Tecnoloxía
Peregrina Pintos
Tecnoloxía e Dixitalización 1º ESO
Control e robótica
Robótica con Adafruit CPE
Robótica con Adafruit CPE
Requisitos do completado
Marcar como feito
◄ Makecode para Adafruit
Ir a...
Ir a...
O proceso tecnolóxico
A metodoloxía de proxectos
das
Debuxo pixelado e resolución de imaxes
Tarefa 1.0: O meu Avatar
Tarefa 1.1: Debuxo pixelado de diferentes resolucións
Ligazón ao Programa Piskel
Tarefa 1.2: Resolución da pantalla do teu ordenador
Tarefa 1.3: Fondo de pantalla para o ordenador do instituto.
Tarefa 1.4: Gif animado (extra)
Diseño vectorial
Ficheiro en formato .png
Ficheiro formato .svg
Tarefa 1.5: Exercicios de deseño en 2D con LibreOffice
Tarefa 1.6: Desfile de modelos inclusivo
Modelos de cor de pel humana
Manequí para facer vestido
Iniciación ao deseño e fabricación en 3D: BlocksCAD
Tarefa 3.1: Debuxa en Blockscad as seguintes figuras básicas
Tarefa 3.2: Move as figuras anteriores para que se vexan todas no mesmo tapiz
Tarefa 3.3: Sumando e restando crea as seguintes figuras
Tarefa 3.4 : Textos en Blockscad
Tarefa 3.5 Pezas do tetraminos (opcional)
A madeira e os seus derivados
Tarefa 2.1 : Identificación e propiedades dos materiais derivados da madeira
Tarefa 2.2 Cuestionario sobre a madeira
Materiais metálicos
Tarefa 2.3 : Identificación e propiedades dos metais
Grupo laranxa metais
Tarefa 2.4 Cuestionario sobre metais
Materiais Téxtiles
Tarefa 2.5 : Identificación de tecidos e características
Tipos de tecido a analizar
Tarefa 2.6 : Cuestionario sobre materiais téxtiles
Tarefa 3.1 A organización no taller de tecnoloxía
As ferramentas no taller
Técnicas de unión de pezas de madeira e metal
Tarefa 3.2 Ferramentas para madeira
Tarefa 3.3 Ferramentas para madeira e metal.
Tarefa 3.4 Cuestionario sobre técnicas de fabricación e normas de seguridade
Tarefa 3.5 Ferramentas para madeira, metal e textil.
Coser a máquina
Tarefa 3.5 . Coser a máquina "sen fío".
Coser a man
Tarefa 3.7. Cosemos un botón, un corchete e un automático.
As estruturas (presentación empregada en clase)
Tarefa 4.1: Exercicios de ensaio de estruturas (feitos en clase)
Tarefa 4.2: As estruturas resistentes
Tarefa 4.3: As estruturas lixeiras, estables e estéticas
Tarefa 4.4: mapa conceptual de estruturas
A importancia dos materiais nas estruturas (vídeo de TER)
Tarefa 4.5 : Estruturas das catedrais(preguntas sobre o vídeo)
Tarefa 4.6: Infografía sobre unha ponte
Escolle ponte para a túa infografía
Que é unha infografía
INFOGRAFIA EXEMPLO
Páxina descarga LibreOffice
As 10 pontes máis bonitas de Europa
Tarefa 4.7 Proxecto de construción dunha ponte
Exame de 2ª Avaliación
Caderno de clase
Electricidade
Tarefa 1: Prácticas de electricidade de clase
Prácticas de electricidade
Tarefa 2: Conceptos básicos de electricidade
Tarefa 3: Esquema de circuíto eléctrico
Tarefa 4: Fai o teu animal mariño, ponlle luz
Makecode para Adafruit
Libro de prácticas de robótica (1º A)
Ligazón ao libro de prácticas de robótica
Puntos extras na avaliación
Seguridade e protección de datos (presentación)
Bibliotecas escolares en rede
Nombre de usuario en ELBE
Recomienda un libro
Libro de prácticas de robótica (1º A) ►