Tarefa 2.2. Bachata 1.0
Requisitos do completado
Abertas: luns, 28 de outubro de 2024, 12:00 AM
Imos crear o primer sistema intelixente para barrer unha superficie:
- Abre o seguinte programa de Scratch e crea unha copia.
- Chámalle Bachata 1.0 e comparte o programa
- Iindica na descrición que:
- O sistema soamente ten dous elementos de percepción: un sensor de cor, un sensor de posición (que pode marcar x e y)
- O sistema ten un elemento actuador: sistema para desprazarse
- O sistema ten un elemento de representación: unha pantalla onde se indica en cor marrón crara por onde limpou a bachata.
4 Crea o un fondo de pantalla no escenario cun recadro de cor vermella de grosor 5 puntos
5. Crea un obxecto redondo (podes coller xa unha pelota) de tamaño aproximado 10 puntos
6. Crea o algoritmo para que a bachata barra toda a superficie, sin salirse do recadro e que pinte o camiño de marrón (seguindo as instruccións de clase)
7. Avisa a profesora cando estea rematado e se está ben feito comparte a ligazón do programa nesta tarefa