Submissions grading

• Nome e localización da ponte
  • Sinalización das estruturas básicas, cunha sinxela explicación
  • Elementos arquitectónicos suliñables
  • Historia da ponte (autoría, época histórica, principais características históricas)
  • Pequena curiosidade sobre a ponte (da súa historia, da súa rehabilitación...)

Nome e localización
A imaxe da ponte é clara e o nome e a localizacións atópanse a primeira vista
1
Sinalización das estruturas básicas, cunha sinxela explicación
Aparecen sinaladas a viga, as zapatas as columnas e arcos e tirantes e se indica cal é a súa función no conxunto
2
Elementos arquitectónicos suliñables
Sulíñase un elemento arquitectónico característico desta ponte cunha imaxe relevante ou unha explicación relevante
1
Indícase a atoría ou período histórico de construción e alguna característica desa época
Pequena curiosidade histórica
Indícase a razón pola que esta ponte é relevante e coñecida.
Presentación
As explicacións aparecen cuidadas, sen faltas de ortografía nin erratas. As imaxes vense con claridade e non están tapadas polas explicacións.
2